شناسهٔ خبر: 67819171 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر:

کلاهبردار حرفه‌ای در بوشهر دستگیر شد

بوشهر- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: فردی کلاهبردار که با استفاده از هویت جعلی و تحت پوشش مدیر خرید شرکت خصوصی در بوشهر تحت تعقیب بود شناسایی و دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این فرد با استفاده از ترفندهای گوناگون تحت پوشش مدیر خرید شرکت خصوصی و با هویت مجعول اقدام به خرید کالا از کسبه و صنوف می‌کرد که با تلاش پلیس آگاهی شناسایی شد.

وی افزود: متهم با شگردهای خاصی اقدام به گرفتن اطمینان از صاحبان کالا می کرد و با دادن آدرس صوری کالاها را در خیابان تحویل می گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: افسران تحقیق اداره مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پس از شناسایی این کلاهبردار، با اخذ مجوز قضایی وی را دستگیر و به مرجع قضایی تحویل دادند.

بیشتر بخوانید

دستگیری جاعل۵۷ میلیارد ریالی اسناد بانکی توسط پلیس آگاهی بوشهر

پایان فعالیت مجرمانه کلاهبردار حرفه ای در کنگان

کلاهبردار حوزه سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال در بوشهر دستگیر شد

سهرابی ادامه داد: تاکنون ۶ نفر از افراد مال‌باخته شناسایی و متهم به هفت میلیارد ریال کلاهبرداری اقرار کرده است.

وی ادامه داد: شهروندان و کسبه ای که با این شرایط مورد کلاهبرداری قرار گرفته با قید فوریت به اداره مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان بوشهر مراجعه کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر درخواست کرد: شهروندان هرگونه اطلاعات خود در خصوص وقوع جرایم جعل و کلاهبرداری را از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

نظر شما