شناسهٔ خبر: 67819077 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

پایان سرقت‌های پیمان و سارا داروخانه‌ها | آنها قصد داشتند با داروهای سرقتی داروخانه ای راه اندازی کردند

جوان تحصلیکرده با همدستی دختر موردعلاقه اش،‌نقشه دستبرد به داروخانه را طراحی و اجرا کردند اما در نهایت لو رفتند و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

همشهری آنلاین - حوادث : پیمان جوانی ۲۳ ساله است در گوشه‌ای از حیاط پلیس آگاهی تهران ایستاده است. همه رویایش این بود که صاحب داروخانه و ب همین دلیل دست به سرقت دارو می‌زد تا روزی به آرزویش برسد. گفت‌وگو با او را بخوانید.

پرونده‌ات نشان می دهد که سابقه کیفری نداری و این اولین بار است که دستگیر می شوی، درست است؟

بله درسته. من تا به حال پایم به کلانتری باز نشده بود و حالا هم به خاطر حماقتم اینجا هستم.

جرمت چیست؟

داروهای داروخانه ای را سرقت می‌کردیم. البته من سارق نیستم دختر موردعلاقه ام سرقت می کرد.

نقش تو چه بود؟

من نقش خاصی نداشتم. سارا کار اصلی را انجام می داد.

چه شد که تصمیم به سرقت از داروخانه گرفتید؟

من و سارا در داروخانه کار می‌کردیم. مدتی قبل صاحب داروخانه مرا اخراج کرد. فکر می‌کنم می خواست یکی از آشنایاش را جای من استخدام کند. هرچقدر التماس کردم و گفتم من چند سال سابقه دارم اما فایده ای نداشت. از صاحب داروخانه کینه به دل گرفتم و به دنبال فرصتی برای انتقام از او بودم. تا اینکه سارا پیشنهاد سرقت دارو و فروش آن را داد. من هم قبول کردم. سارا دارو سرقت می کرد و من داروها را در انباری خانه ام قرار می دادم تا وقتی به میزان کافی رسید، داروخانه خودم را راه‌اندازی کنم.

سارا چطور داروها را سرقت می کرد؟

هر روز مقداری دارو داخل ظرف غذایش می گذاشت، ‌گاهی هم داخل جیب یا لباسش.

چطور لو رفتید؟

صاحب داروخانه پس از مدتی متوجه سرقت شد. ظاهرا یک روز دوربین را مورد بررسی قرار داده و متوجه سرقت شده بود. به این ترتیب سارا دستگیر شد و مرا لو داد.

ارزش داروهای سرقتی چقدر بود؟

صاحب داروخانه مدعی است حدود ۴ میلیارد تومان بوده است.

واقعا می‌خواستی با داروهای سرقتی داروخانه باز کنی؟

از کودکی آرزو داشتم داروخانه داشته باشم به همین دلیل شروع کردم به مطالعه درباره داروهای مختلف و از نوجوانی در داروخانه ها مشغول به کار شدم. تقریبا حرفه ای شده بودم و همانند یک پزشک داروساز اطلاعات داشتم. می خواستم با داروهای سرقتی داروخانه بزنم اما دستگیر شدم.

مدرک داروسازی داری؟

نه من لیسانس صنایع غذایی دارم. داروسازی قبول نشدم اما برای افتتاح داروخانه نیازی به مدرک داروسازی نیست و فقط سرمایه می خواهد. من هم در جست و جوی این بود که داروخانه ای افتتاح کنم و داروهای سرقتی را به آنجا ببرم اما خب نشد.

نظر شما