شناسهٔ خبر: 67818251 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس سازمان بازرسی: اتقان آرا و سرعت در رسیدگی مورد توجه قضات باشد

رئیس سازمان بازرسی خطاب به قضات گفت: اگر دقت و سرعت در رسیدگی مکمل هم بوده و به خوبی اجرا شوند بخش مهمی از وظیفه ما که همان اجرای عدالت است محقق خواهد شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - در ادامه ماموریت رئیس سازمان بازرسی کل کشور و سفر به شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری، خداییان در جمع قضات و کارکنان دادگستری و دادسرای این شهرستان حضور یافت.

رئیس سازمان بازرسی با ابلاغ سلام ریاست دستگاه قضا از تلاش‌ها و زحمات این عزیزان قدردانی کرد و گفت: وظیفه اصلی ما در دستگاه قضایی اجرای عدل و گسترش عدالت است. رفتار و عملکرد ما باید به گونه‌ای باشد که اگر در هر جایی به هر فردی تعدی و ظلم شد به دستگاه قضایی و احقاق حق خود توسط دادگستری امیدوار باشد. باید این نگاه در بین مردم شکل بگیرد که قوه قضاییه را ملجا و پناهگاه خود بدانند.

وی افزود: در این راستا ما دو‌ظیفه اصلی داریم، یکی توجه جدی به اتقان آرا و دیگری سرعت در رسیدگی است. اگر دقت و سرعت مکمل هم بوده و به خوبی اجرا شوند بخش مهمی از وظیفه ما که همان اجرای عدالت است محقق خواهد شد.

خداییان تصریح کرد: در این سفر‌ها و نشست‌ها به دنبال شنیدن مسائل و مشکلات و نقطه نظرات شما عزیزان هستیم و بسیاری از موارد مطرح شده در این جلسه و در جلسات با مقامات عالی از جمله ریاست قوه قضاییه منعکس خواهد شد.

گفتنی است در ابتدای این نشست صمیمانه، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان، رئیس اداره ثبت اسناد و پزشکی قانونی و تعدادی از همکاران قضایی و اداری به بیان مشکلات موجود پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما