شناسهٔ خبر: 67817850 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ادارات کدام استان‌ ها فردا پنجشنبه تعطیل است؟

گرمای بی‌سابقه هوا ادارات تعدادی از استان‌ های کشور را فردا _پنجشنبه چهارم مرداد_ به تعطیلی کشاند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با توجه به افزایش روز به روز درجه گرمای هوا در بسیاری از نقاط کشور، به منظور کنترل ناترازی انرژی، مدیریت مصرف، جلوگیری از قطعی گسترده برق و گرمازدگی، ادارات بعضی استان‌ها فردا پنجشنبه چهارم مرداد تعطیل شد.

ادارات کرمان تعطیل شدند

بنا به اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان، تمام دستگاه‌های اجرایی استان روز پنج‌شنبه چهارم مرداد تعطیل خواهند بود.

تعطیلی ادارات چهارمحال و بختیاری فردا پنجشنبه ۴ مرداد

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، به دلیل گرمای هوا و پیشنهاد مدیریت بحران استانداری، کلیه ادارات استان چهارمحال بختیاری برای فردا پنج شنبه چهارم مردادماه جاری تعطیل است، لازم به ذکر است که ادارات امدادرسان، مجموعه‌های درمانی و انتظامی مشمول این تعطیلی نیستند.

ادارات کدام استان‌ ها فردا پنجشنبه تعطیل است؟

تعطیلی ادارات لرستان در روزهای پنجشنبه تا ۱۵ شهریور

ادارات لرستان در روزهای پنجشنبه تا پانزدهم شهریور امسال تعطیل هستند و فعالیت کارکنان ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و شرکت‌های بیمه‌ای لرستان روزهای پنجشنبه از چهارم مردادماه تا ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۳ تعطیل شد و به‌صورت دورکاری خواهد بود.

فعالیت دستگاه‌های خدمت‌رسان شامل دستگاه‌های عملیاتی، نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای دارای نوبت کاری، شعب منتخب بانک‌های عامل، مراکز و بخش‌های درمانی بیمارستان‌ها طبق روال گذشته ادامه دارد و مشمول مصوبه جدید برای تغییر ساعت کاری در روزهای پنجشنبه نیست.

کاهش ساعت کاری دستگاه‌های دولتی مازندران تنها برای امروز

معاون امور عمرانی استانداری مازندران گفت: به منظور مدیریت در حفظ پایداری شبکه توزیع برق استان امروز تمامی دستگاه‌های دولتی مازندران دو ساعت زودتر تعطیل شدند.

جزئیات فعالیت ادارات آذربایجان شرقی فردا؛ پنجشنبه ۴ مرداد

استانداری آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به منظور مدیریت مصرف انرژی و در اجرای پیشنهاد کارگروه انرژی استان و موافقت سرپرست استانداری، فعالیت ادارات استان در روز پنجشنبه به صورت دورکاری خواهد بود.

نحوه فعالیت ادارات استان تهران فردا پنجشنبه ۴ مرداد

استانداری تهران از تعطیلی ادارات استان فردا پنجشنبه از ساعت ۱۱:۰۰ خبر داد، این تصمیم با توجه به پیش‌بینی‌ها مبنی‌بر تداوم گرما و خطرات ناشی از آن گرفته و توسط اداره کل روابط‌عمومی استانداری تهران اعلام شده است و بانک‌ها، ادارات خدماتی و امدادی از این تعطیلی مستثنی هستند.

ادارات کدام استان‌ ها فردا پنجشنبه تعطیل است؟

جزئیات تعطیلی ادارات اصفهان پنجشنبه ۴ مرداد

با توجه به ورود توده هوای گرم کم سابقه و نیز افزایش غلظت آلاینده‌های جوی ناشی از گردوغبار، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان پنجشنبه، چهارم مرداد تعطیل خواهد بود، دستگاه‌های خدمات‌رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه روزی استان در این ایام خدمت رسانی خواهند داشت.

تعطیلی ادارات و بانک‌های استان مرکزی در روز پنجشنبه ۴ مرداد

به دلیل گرمای بی سابقه هوا و در راستای مدیریت مصرف برق پنجشنبه چهارم مرداد تعطیل شد، شعب مرکزی یا منتخب بانک‌ها و بیمه‌های استان در روز پنج‌شنبه تا ساعت ۱۱ صبح فعال است.

ادارات کهگیلویه و بویراحمد فردا تعطیل است

کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام تغییر ساعات کار ادارات کهگیلویه و بویراحمد در هفته جاری به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان، روزهای پنجشنبه چهارم و یازدهم مرداد ۱۴۰۳ ادارات این استان تعطیل اعلام شد.

ادارات کدام استان‌ ها فردا پنجشنبه تعطیل است؟

تعطیلی پنجشنبه‌ها در استان یزد تا نیمه شهریور

کاهش ساعت کاری ادارات استان یزد در یک بازه زمان ده روزه ساعت کاری ادارات استان یزد تا چهارشنبه دهم مرداد از ساعت ۶:۰۰ تا ۱۱:۰۰ تعیین شد و تا نیمه شهریورماه پنجشنبه‌ها در استان یزد تعطیل است.

ادارات قم فردا پنجشنبه تعطیل است

گرمای بی‌سابقه در قم موجب اعلام تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه این هفته از سوی استانداری شد.

جزئیات نحوه فعالیت ادارات کردستان از یکم تا یازدهم مرداد

با توجه به افزایش گرما و به دلیل مدیریت مصرف انرژی، از فردا دوشنبه یکم تیر تا چهارشنبه ۱۰ تیر ساعت کاری ادارات، بانک‌ها و دانشگاه‌های کردستان (به جز واحدهای عملیاتی، خدمت‌رسان، بهداشتی) از ۶ بامداد تا ۱۱:۳۰ خواهد بود.

روزهای پنجشنبه ۴ مرداد و پنجشنبه ۱۱ مرداد نیز ادارات و بانک‌های کردستان به صورت دورکاری فعالیت می‌کنند.

تعطیلی ۴ ساعته واحدهای صنفی مشهد تا ۲۰ روز آینده

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی از تدابیری برای رفع کمبود برق خبر داد و گفت: از تاریخ چهارشنبه ۳ مرداد به مدت ۲۰ روز از ساعت ۱۳ الی ۱۷ همه صنوف به استثنا اصناف با شرایط خاص بدون اینکه برق آنها قطع شود، اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود کنند.

ادارات البرز نیمه تعطیل شد

بنا بر تصمیم استانداری البرز، ادارات استان فردا پنجشنبه از ساعت ۶:۰۰ تا ۱۰:۰۰ دایر خواهد بود.

جزئیات تعطیلی ادارات استان کرمانشاه؛ پنجشنبه ۴ مرداد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به ورود توده هوای گرم کم سابقه، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان پنجشنبه، چهارم مرداد تعطیل خواهد بود.

جزئیات تعطیلی ادارات سیستان و بلوچستان

با توجه به تداوم گرمای هوا و به منظور حفظ پایداری شبکه برق، تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و سازمان‌های استان روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهد بود.

نظر شما