شناسهٔ خبر: 67802036 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

فوری / اطلاعیه تعطیلی پنجشنبه‌های ادارات تا شهریور

دستگاه‌های اجرایی تا نیمه‌شهریور پنجشنبه‌ها تعطیل شد. آخرین خبر از تعطیلی پنجشنبه ها را در این گزارش بخوانید.

صاحب‌خبر -

با مصوبه ستاد مدیریت بحران ادارات پنجشنبه تعطیل شد. در ادامه جزییات تعطیلی پنجشنبه ادارات استان‌ها را بخوانید. در صورت اعلام تعطیلی سایر استان‌ها گزارش به روزخواهد شد.

با توجه به تداوم گرمای هوا و به منظور حفظ پایداری شبکه برق، تمامی ادارات و دستگاههای اجرایی، بانک ها و سازمان های استان سیستان و بلوچستان روز پنج شنبه مورخ ۴ مرداد ماه ۱۴۰۳ تعطیل خواهد بود. ساعت کاری ادارات فردا چهارشنبه مورخ ۳ مردادماه با احتساب ۲ ساعت تعجیل در خروج از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ ظهر و انجام امور اداری به صورت دورکاری خواهد بود.

تعطیلی پنجشنبه‌ ادارات تا شهریور

در پاسخ به این سوال که چه اداراتی پنجشنبه تعطیل است، استاندار سمنان گفت: مطابق با مصوبه ستاد مدیریت بحران استانداری، دستگاه‌های اجرایی استان تا نیمه‌شهریور ، پنجشنبه‌ها تعطیل شد. با هدف مدیریت مصرف و کمک به پایداری انرژی در استان، تمامی اداره ها، نهادها و شرکت‌های دولتی استان پنجشنبه‌های هر هفته تا نیمه شهریور ۱۴۰۳ تعطیل شدند و فعالیت‌ها به‌صورت دورکاری تعیین شد. این مصوبه از پنجشنبه چهارم مرداد تا پنجشنبه پانزدهم شهریور ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد.

این مسوول گفت: مدیران تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند نسبت به تنظیم دما از ۲۴ تا ۲۶ درجه سانتیگراد در فضای اداری و همچنین استفاده از روشنایی طبیعی و راه‌اندازی مولد دیزیلی از ساعت ۱۰ صبح تا پایان وقت اداری به منظور مدیریت مصرف برق اقدام و در پایدارسازی انرژی برق در استان مساعدت کنند. سمنان نخستین استان خشک کشور از لحاظ تامین بارندگی است و بارندگی‌های بهاری نیاز آبی استان را پوشش چندانی نداد. هواشناسی سمنان با اعلام هشدار زرد، از گرمای ۴۷ درجه سانتیگرادی طی روزهای آینده خبر داد.

موج گرما طی ۱۰ روز آینده در استان سمنان حکمفرماست./اقتصادآنلاین

 

 

نظر شما