شناسهٔ خبر: 67816614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار اصفهان:

فضای حقیقی و مجازی دانشگاه‌ها به گفتمان اربعین مزین شود

اصفهان-معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری اصفهان گفت:دانشجویان همواره از پیشگامان همایش عظیم اربعین حسینی هستند از این رو در فضای حقیقی و مجازی دانشگاه‌ها گفتمان اربعین حسینی تببین شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان‌نثاری ظهر چهارشنبه در کمیسیون دانشجویی استان ضمن اشاره به حضور پررنگ دانشجویان در همایش اربعین حسینی، اظهار کرد: اربعین حسینی همه ساله باشکوه و عظمت برگزار می‌شود، امسال نیز با توجه به گرمی هوا تمهیدات لازم در نظر گرفته شده تا این همایش حسینی با اقتدار برگزار شود.

وی ادامه داد: دانشجویان همواره از پیشگامان این همایش عظیم حسینی هستند از این رو می‌طلبد در فضای حقیقی و مجازی دانشگاه‌ها گفتمان اربعین حسینی به خوبی تبیین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: در مراکز آموزشی و آموزش عالی استان بصورت ویژه دعوت به شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی تبیین شود زیرا تأثیرات مثبت محیطی را به همراه خواهد داشت.

جان‌نثاری تأکید کرد: مسئولین دانشگاه‌ها با هیئت‌های دانشجویی همراهی و همکاری لازم را داشته باشند و دعوت عامی از دانشجویان و اساتید جهت حضور در این همایش عظیم حسینی انجام شود.

وی افزود: حضور دانشجویان، دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان بایستی همراه با ارائه بسته‌های فرهنگی ویژه باشد تا تأثیرگذاری عمیق خود را در زندگی نسل جوان داشته باشد.

نظر شما