شناسهٔ خبر: 67815664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج تاکید کرد

ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگانی و مردمی‌سازی مجمع مشورتی شوراها

دلنیا گوهری‌نژاد

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در مراسم افتتاحیه هفتاد و دومین اجلاس رسمی مجمع مشورتی روسای شوراها اسلامی مراکز استان‌های کشور که در مجتمع فرهنگی شهرداری سنندج برگزار شد، گفت: امیدواریم برگزاری این اجلاسیه و مجمع مشورتی بتواند، گام اساسی در راستای مردمی‌سازی مجامع مشورتی باشد چرا که معتقدیم باید کار به دست نخبگان شورایی و مردمی گذاشته شود تا بتوانند نتایج مثبتی را در تحقق مدیریت شهر فراهم سازند.

صاحب‌خبر -

عزت رضایی امروز (سوم مرداد)‌، اظهار کرد: شاید شهر سنندج از لحاظ امکانات فیزیکی و زیرساختی ظرفیت کلان شهرهایی مانند مشهد و اصفهان را نداشته باشد اما مردم این استان بسیار با اصالت و مهمان‌نواز هستند و همین ویژگی‌ها موجب شده این استان به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری همواره مورد توجه گردشگران و مسافرین قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه از تلاش‌های مجموعه استانداری، سازمان برنامه و بودجه و شهرداری در ایجاد بسترهای لازم برای برگزاری این مجمع تقدیر می‌کنیم، گفت: این مجمع با حضور نخبگان و اساتید دانشگاهی در قالب کمیسیون‌های تخصصی برگزار می‌شود و امیدواریم خروجی آن به نفع مردم باشد.

رضایی ابراز امیدواری کرد کە برگزاری این اجلاسیه و مجمع مشورتی بتواند، گام اساسی در راستای مردمی‌سازی مجامع مشورتی باشد چرا که معتقدیم باید کار به دست نخبگان شورایی و مردمی گذاشته شود تا بتوانند نتایجی مثبتی را در تحقق مدیریت شهر فراهم سازند.

وی با بیان اینکه هفتاد و دومین اجلاس رسمی مجمع مشورتی روسای شوراها اسلامی مراکز استان‌های سراسر کشور به میزبانی شورا و شهرداری سنندج با شعار «شوراها مسیر مشارکت شهروندان در سیاست‌گذاری و حکمرانی شهری» از امروز به مدت دو روز کار خود را آغاز کرده و امیدواریم برگزاری آن بتواند مسیر تحقق اهداف را در حوزه مدیریت شهری فراهم سازد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با تاکید براینکه در تحقق اهداف در این حوزه هیچ راهی نداریم جز اینکه به خرد جمعی رجوع کنیم و بنای کار را خرد جمعی و نخبگانی بگذاریم، اضافه کرد: هفتاد و دومین اجلاس رسمی مجمع مشورتی روسای شوراها اسلامی مراکز استان‌های سراسر کشور و نهمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و شهرهای مرکز استان‌ها در دوره ششم شوراها نگاهی جامع به مسائل جاری شهرهای کشور دارد.

انتهای پیام

نظر شما