شناسهٔ خبر: 67815624 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جهاددانشگاهی مجری برگزاری دوره‌های آموزشی‌ تخصصی رسانه و هنر در هرمزگان

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌هایی با محوریت عکاسی، تدوین و تولید محتوا به صورت تخصصی در جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

امروز چهارشنبه سوم مرداد، جلسه‌ای با محوریت تربیت و افزایش ظرفیت هنری استان هرمزگان با حضور رئیس انجمن عکاسان استان و رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار شد.

احمد زاهری، رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان در خصوص برگزاری دوره‌های آموزش هنری اعلام آمادگی کرد و افزود : امکان برگزاری دوره‌ها به صورت آنلاین و حضوری برای ما میسر است و همچنین در صدد تشکیل کارگروهی با حضور اساتید با تجربه در حوزه‌های مختلف آموزش‌های هنری هستیم.

 زاهری با اشاره به اشتغال افراد علاقمند به دوره‌های هنر خاطرنشان کرد : افرادی که در این دوره شرکت کنند گواهی آموزشی دریافت کرده و تسهیلاتی را برای اشتغال‌زایی آنها در نظر خواهیم گرفت.

وی در ادامه گفت: در نظر داریم بسته جامع جهت آموزش هنر ویژه علاقه‌مندان به این حوزه ارائه کنیم.

حسام‌الدین انصاریان، رئیس انجمن عکاسان هرمزگان، ضمن بیان دستاوردها و دوره‌های برگزار شده پیشین اظهار کرد: به دنبال افزایش کیفیت کارگاه‌های تخصصی هنر هستیم و به زودی با همکاری جهاددانشگاهی هرمزگان جهت توسعه و ارتقاء کیفیت آموزش هنر، دوره‌های آموزشی با محوریت عکاسی، تدوین و تولید محتوا به صورت تخصصی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما