شناسهٔ خبر: 68393325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده زنان، جوانان و خانواده مجمع شهرداران آسیایی:

شبکه توسعه جهانی زنان ۸۱۱ عضو از شهرهای مختلف آسیایی دارد

آزیتا یوسفیان

نماینده زنان، جوانان و خانواده مجمع شهرداران آسیایی گفت: شبکه توسعه جهانی زنان ۸۱۱ عضو از شهرهای مختلف آسیایی دارد و هدفش این است که بانوان تاثیرگذار را در حوزه‌های مختلف شناسایی کند و در کنار هم شبکه‌سازی کنند و با هم ارتباط بگیرند و در کنفرانس‌ها، نشست‌های علمی تبادل تجربیات و کارهای مشترک انجام شود.

صاحب‌خبر -

لادن رنجبر حقیقی شامگاه سه‌شنبه، ششم شهریورماه در حاشیه اولین نشست بانوان لرستان و شبکه توسعه جهانی که با همت شهرداری خرم‌آباد که در سالن جلسات اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد، در گفت‌و گو با ایسنا، بیان کرد: در این جلسه جمع شدیم در مورد شایستگی، توانمندی‌های زنان لرستان حرف بزنیم، صحبت کنیم و بپردازیم و نتیجه‌ای از این نشست گرفتم این بود که زنان لرستان نیاز به آموزش ندارند بلکه نیاز به هدفگذاری و هدفمندکردن همدیگر داریم و باید یک سری ظرفیت‌شناسی و شبکه‌سازی کردن انجام شود.

وی گفت: باید زنان لرستان به صورت زنانه و در کنار هم پشت خرم‌آباد حرکت کنند و پیش روند و امروز خرم‌آباد در جایگاه درست خودش قرار گرفته است.

نماینده زنان، جوانان و خانواده مجمع شهرداران آسیایی اضافه کرد: شبکه توسعه جهانی زنان شبکه‌ای متشکل از سازمان‌های بین‌المللی دولتی و غیر دولتی و NGOهاست و زنان تاثیرگذار در سطح کشورهای مختلف است.

رنجبر حقیقی اظهار کرد: شبکه توسعه جهانی زنان ۸۱۱ عضو از شهرهای مختلف آسیایی دارد و هدفش این است که بانوان تاثیرگذار را در حوزه‌های مختلف شناسایی کند و در کنار هم شبکه‌سازی کنند و با هم ارتباط بگیرند و در کنفرانس‌ها، نشست‌های علمی تبادل تجربیات و کارهای مشترک انجام شود.

وی گفت:هدف از این نشست‌ها بتوانیم عضویت در شبکه توسعه جهانی را از زنان لرستان شروع کنیم چون واقعا شایستگی و ظرفیت دارند که در شبکه حضور داشته باشند.

نماینده زنان، جوانان و خانواده مجمع شهرداران آسیایی خاطرنشان کرد: امیدوارم این نشست‌ها استمرار داشته و هدفگذارتر باشند و بتوانیم ارائه برنامه و راهکار دهیم.

رنجبر حقیقی بیان کرد: نشست شبکه توسعه جهانی زنان اولین نشست در کشور و به میزبانی خرم‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام 

نظر شما