شناسهٔ خبر: 67815289 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر ستاد اقامه نماز:

طرح «یاران موعود دانشجویی» در لرستان اجرا می‌شود

ابراهیم شریفی

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان از آغاز طرح «یاران موعود دانشجویی» از سال‌تحصیلی آینده در دانشگاه‌های استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی نماز ویژه دانش‌آموزان در قالب برنامه‌های اوقات فراغت تابستانه، اظهار کرد: در فصل تابستان دوره‌های تربیت مربی ویژه معلمان با موضوع شیوه‌های دعوت به نماز برگزار می‌شود.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوع نماز ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و افزود: دوره تربیت مربی مهدویت را در ایام تابستان خواهیم داشت.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان به اجرای طرح «یاران موعود» در سطح مدارس استان خبر داد و اضافه کرد: این طرح با مشارکت بنیاد فرهنگی امام مهدی(عج) و آموزش و پرورش لرستان در چند مدرسه و محله استان در حال اجرا است و مربیان این طرح با حضور در مدارس جلسات مهدوی را با محوریت ظهور ویژه دانش‌آموزان ارائه می‌کنند.

چراغی ترویج فرهنگ مهدویت، ضرورت شناخت مباحث مهدویت و معرفت نسبت به امام زمان(عج)، زیبایی‌های ظهور و انتظار و وظایف منتظران را از اهداف اجرای طرح یاران موعود برشمرد و ادامه داد: این طرح در سال‌تحصیلی گذشته با حضور برخی از مربیان مهدویت در مدارس مقاطع ابتدایی تا متوسطه اول و دوم استان اجرا شد.

وی از آغاز طرح «یاران موعود دانشجویی» از سال‌تحصیلی آینده در دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت: ۸۰ مربی طرح یاران موعود در استان وجود دارد که در حال حاضر ۱۵ نفر از این مربیان در سطح مدارس در زمینه اجرای این طرح ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان مشارکت دارند.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان از اجرای طرح «شنبه‌های نماز» در ادارات استان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه با حضور استاندار لرستان و با حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود و تاکنون این برنامه در سه اداره استان اجرا شده است.

انتهای پیام

نظر شما