شناسهٔ خبر: 67813198 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

هوای زنجان گرمتر می‌شود

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طبق پیش‌بینی هواشناسی؛ روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده هوای خنکی در استان حاکم می‌شود و کاهش دما با بارندگی نیز رخ می‌دهد.

صاحب‌خبر -

حسین سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر به لحاظ دمایی در زمان حاضر هوای گرمی در استان مستقر است که تا اوایل هفته آینده این شرایط ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه عصر امروز شاهد وزش باد در برخی نواحی استان خواهیم بود، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود در همین ساعات شاهد بارش‌های خفیف و محلی نیز باشیم.

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه روز پنجشنبه نیز شرایط مشابهی در استان حاکم خواهد بود و با ادامه وزش بارندگی‌های خفیف و پراکنده نیز محتمل است، افزود: اما افزایش دمای هوا در استان ادامه دار خواهد بود.

وی تصریح کرد: البته طبق پیش‌بینی هواشناسی؛ روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده هوای خنکی در استان حاکم می‌شود و کاهش دما با بارندگی نیز رخ می‌دهد.

سلطانی با بیان اینکه دیروز حلب با ۴۱ درجه سانتیگراد بیشترین دمای استان را ثبت کرد، افزود: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۲۱ و ۳۶ درجه، ابهر ۲۰ و ۳۴ درجه و خرمدره ۲۰ و ۳۳ درجه، آب‌بر ۲۴ و ۳۶ درجه، قیدار ۲۰ و ۳۳ درجه، سلطانیه ۱۹ و ۳۴ درجه و ماهنشان ۲۳ و ۳۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی با تأکید بر صرفه‌جویی در مصرف برق با توجه به افزایش دمای هوا گفت: امیدواریم با همکاری مردم شاهد گذر از این پیک گرمای هوا باشیم.

نظر شما