شناسهٔ خبر: 67812990 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرواز‌های خارجی از فرودگاه رشت افزایش یافت پرواز‌های خارجی از فرودگاه رشت افزایش یافت

مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: تعداد پرواز‌های خارجی از این فرودگاه به ۲۴ پرواز در هفته رسید.

صاحب‌خبر -

سید محسن میرحسینی، مدیرکل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت گفت: تعداد پرواز‌های خارجی امسال از این فرودگاه از ۲ به ۲۴ پرواز در هفته رسیده است.

او با اشاره به استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان افزود: پس از رایزنی‌ها و تبیین ظرفیت‌های گردشگری استان از سوی چند شرکت مسافرتی و گردشگری داخلی با شرکت هواپیمایی العراقیه و استقبال خوب گردشگران عراقی، پرواز‌های مسیر رشت – بغداد، رشت - نجف و رشت - بصره به صورت رفت و برگشت برقرار شد.

به گفته مدیرکل فرودگاه گیلان، در حال حاضر شرکت‌های پویا، العراقیه، ایرتور و پارس ایر برقراری پرواز‌های مسیر فرودگاه رشت به شهر‌های بغداد، نجف و بصره در روز‌های مختلف هفته را برعهده دارند. 

میرحسینی به برقراری مسیر پروازی جدید رشت - ایروان – رشت اشاره و تصریح کرد: پرواز‌های شرکت هواپیمایی آساجت به کشور ارمنستان هم در روز‌های سه شنبه و جمعه در حال انجام است.

او همچنین گفت: فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به لحاظ سامانه‌های ناوبری و زیرساخت‌های هوانوردی، ظرفیت پذیرش پرواز‌های داخلی و خارجی را دارد و هماهنگی‌های لازم برای برقراری پرواز به آستراخان روسیه و کشور ترکیه هم در آینده نزدیک در حال انجام است.

نظر شما