شناسهٔ خبر: 67814019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

رشد چشمگیر پروازهای خارجی در گیلان

مرجان نعمتی صبا

مدیرکل فرودگاه گیلان از رشد کم نظیر پروازهای خارجی از این فرودگاه خبر داد و گفت: تعداد پروازهای خارجی از فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت در چند ماه اخیر از ۲ پرواز به ۲۴ پرواز در هفته رسیده است.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌آریا، سید محسن میرحسینی از رشد چشمگیر و کم نظیر پروازهای خارجی در این فرودگاه خبر داد و گفت: تعداد پروازهای خارجی از فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت در چند ماه اخیر از ۲ پرواز به ۲۴ پرواز در هفته رسیده است.

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت با اشاره به استقبال گردشگران خارجی از سفر به استان گیلان، افزود: پس از رایزنی ها و تبیین ظرفیت‌های گردشگری استان گیلان توسط چند شرکت مسافرتی و گردشگری داخلی، شاهد ورود شرکت هواپیمایی العراقیه به فرودگاه رشت و استقبال خوب گردشگران عراقی و افزایش چشمگیر پرواز از مسیرهای بغداد، نجف و بصره بودیم.

به گفته میرحسینی، در حال حاضر شرکت های پویا، العراقیه، ایرتور و پارس ایر در روزهای مختلف هفته از فرودگاه رشت به شهرهای بغداد، نجف و بصره پرواز دارند.

او با اشاره به برقراری مسیر پروازی جدید رشت- ایروان- رشت خاطرنشان کرد: پروازهای شرکت هواپیمایی آساجت نیز در روزهای سه شنبه و جمعه به کشور ارمنستان در حال انجام است.

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت با بیان اینکه این فرودگاه به لحاظ سیستم های ناوبری و زیرساخت های هوانوردی استعداد بسیار بالایی را برای پذیرش پروازهای داخلی و خارجی داراست، گفت: هماهنگی‌های لازم برقراری پرواز به آستراخان روسیه و کشور ترکیه نیز در آینده نزدیک در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما