شناسهٔ خبر: 67812405 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

جزییات تسهیلات سربازی برای مشمولان ورزشکار

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برابر تفاهم صورت گرفته کلیه مشمولانی که در سنوات گذشته از تسهیلات مشمولان ورزشکار استفاده کرده بودند، برای اعزام در تاریخ یکم مردادماه ۱۴۰۳تعیین تکلیف و برای انجام خدمت دوره ضرورت به سازمان‌های نیرو‌های مسلح اختصاص یافتند.

صاحب‌خبر -
سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: کلیه مشمولانی که درسنوات گذشته از تسهیلات مشمولان ورزشکار استفاده کرده بودند برابر تدابیر ستادکل نیرو‌های مسلح تعیین تکلیف و از یکم مردادماه ۱۴۰۳برای انجام خدمت دوره ضرورت به سازمان‌های نیرو‌های مسلح اختصاص یافتند.
 
به گزارش ایسنا،  سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برابر تفاهم صورت گرفته کلیه مشمولانی که در سنوات گذشته از تسهیلات مشمولان ورزشکار استفاده کرده بودند، برای اعزام در تاریخ یکم مردادماه ۱۴۰۳تعیین تکلیف و برای انجام خدمت دوره ضرورت به سازمان‌های نیرو‌های مسلح اختصاص یافتند.
 
با توجه به اختصاص این مشمولان به سازمان‌های نیرو‌های مسلح از یکم مردادماه ۱۴۰۳ این عزیزان به عنوان کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح محسوب می‌شوند.
 
براساس قانون خدمت وظیفه عمومی، از این پس هرگونه فعالیت ورزشی افراد مذکور با هماهنگی یگان خدمتی و برابر تدابیر تربیت بدنی ستادکل نیرو‌های مسلح صورت می‌پذیرد.

نظر شما