شناسهٔ خبر: 67811359 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعمال محدودیت برق برای مشترکان پرمصرف اعمال محدودیت برق برای مشترکان پرمصرف

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خواستار همراهی تمامی مشترکان به ویژه مشترکان خانگی در برنامه‌های مدیریت مصرف شد و از اعمال محدودیت برق برای مشترکان پرمصرف خبر داد.

صاحب‌خبر -

علیرضا اسکندری در نشست شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: از آنجا که مشترکان خانگی استان، سهم قابل توجهی از مصرف برق را به خود اختصاص می‌دهند، همکاری آنان می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در تامین برق پایدار و عبور از دوران اوج مصرف برق داشته باشد.

او به محدود شدن برق مشترکان خانگی پرمصرف اشاره کرد و افزود: مشترکان خانگی پرمصرف که میزان مصرف آنها بیش از ۲.۵ برابر الگو است حتما مدیریت مصرف را رعایت کنند، چرا که در صورت رعایت نکردن، ناگزیر به محدودکردن برق آنها می‌شویم.

اسکندری با بیان اینکه پیش‌بینی شده است طی دو هفته گرم پیش‌رو حد نصاب‌های جدیدی در مصرف برق ثبت شود، گفت: با تداوم گرما و افزایش دمای هوا، مصرف برق نیز به صورت تصاعدی افزایش پیدا کرده که بیشترین علت آن استفاده از وسایل سرمایشی است.

او تصریح کرد: بی‌تردید در چنین شرایطی برای تأمین برق پایدار، بیش از هر زمان دیگر به مدیریت مصرف برق نیازمندیم و از همه مشترکان در بخش‌های مختلف درخواست می‌شود تا با درپیش گرفتن راهکار‌های مصرف بهینه برق به ویژه در ساعت‌های اوج بار (ساعت ١۲ تا ١٨ و ٢٠ تا ٢٣)، همچون تنظیم کولر‌های گازی روی ٢٤ درجه، استفاده از دور کند کولر‌های آبی و موکول کردن استفاده از وسائل پرمصرف برقی مانند اتو، لباسشویی، ظرفشویی و... به ساعات خارج از اوج بار، کارکنان صنعت برق را در ارائه هرچه بیشتر خدمات و تأمین برق پایدار یاری کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، عبور از پیک مصرف برق در استان را نیازمند همراهی کلیه مشترکان برق از جمله خانگی، تجاری، اداری و ... در سراسر استان عنوان و ابراز امیدواری کرد: با تداوم همکاری و همراهی مردم با صنعت برق استان بتوانیم برق پایدار و مطمئن را در این روز‌های گرم تابستان تأمین کنیم.

نظر شما