شناسهٔ خبر: 67809611 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هشت خانوار دیگر ساکن در کوی فلسطین زنجان جابجا می‌شوند

زنجان - ایرنا - رئیس اداره بازآفرینی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ساکنان کوی فلسطین زنجان همزمان با احداث و تحویل مسکن‌ها و بر اساس اولویت طی چند نوبت به واحدهای احداثی انتقال داده می‌شوند بر همین مبنا هشت خانوار دیگر نیز از ساکنان این کوی بر اساس اولویت معرفی واحد شدند.

صاحب‌خبر -

علی عباسی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی واگذاری و معرفی واحدهای مسکن به کوی فلسطین، با اشاره به اینکه بعد از سفر رئیس‌جمهور شهید به استان، طرح جابجایی کوی فلسطین از اولویت‌های مهم اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان قرار گرفت افزود: جابجایی ساکنان کوی فلسطین در فازهای مختلف انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، واحدهایی که در حریم راه‌آهن قرار دارند و در یک بلوک واقع هستند، در اولویت نخست برای جابجایی قرار گرفتند.

این مسوول، مجموع مسکن‌های موجود در کوی فلسطین را ۱۲۹ واحد اعلام و بیان کرد: ۹ واحد از این تعداد تجاری بوده است و در پایش انجام شده ۱۲۰ واحد مسکونی مشمول طرح جابجایی هستند.

رییس اداره بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: تا پایان شهریورماه امسال مجموع واحدهای معرفی شده برای ساکنان کوی فلسطین ۳۰ واحد خواهد شد که خوشبختانه با هماهنگی‌هایی که انجام گرفت، چهار خانواده از ساکنان کوی فلسطین در سفر دور دوم رئیس‌جمهور شهید به استان به کوی ثمین ۲ انتقال داده شدند.

عباسی افزود: به تدریج و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مقدمات جابجایی انجام شده و در این راستا طی ۲ هفته گذشته معرفی واحد مسکونی هفت خانواده از ساکنان کوی فلسطین انجام و در چند روز گذشته هم هشت خانواده معرفی واحد شدند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه قولی که اداره کل راه و شهرسازی استان به ساکنین کوی فلسطین داده بود، مبنی بر اینکه تا پایان تیرماه معرفی ۱۵ واحد انجام شود، این مهم محقق شد.

عباسی گفت: با برنامه‌ریزی و مدیریت انجام گرفته تا پایان شهریورماه نیز ۱۱ خانواده معرفی واحد می‌شوند که با تامین آب، برق و گاز توسط دستگاه های خدمات رسان ساکنان کوی فلسیطن می‌توانند جابجا شوند.

رییس اداره بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی که توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان انجام گرفته است، جابجایی واحدهای مسکونی از سمت محدوده راه‌آهن شروع شده است تا به صورت یکپارچه آزاد سازی فضا انجام شود.

نظر شما