شناسهٔ خبر: 67812106 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

۲ روز تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۴

«مبینا فلاح» پیش از افتتاحیه المپیک در پاریس دست به کمان می‌شود

محمدمسعود زارع

تنها ورزشکار المپیکی تیراندازی با کمان بانوان در حالی از فردا در رقابت‌ های المپیک ۲۰۲۴ پاریس دست به کمان می‌شود که افتتاحیه رسمی این مسابقات روز جمعه خواهد بود.

صاحب‌خبر -

برنامه ورزشکاران ایران در سی و سومین دوره بازی‌های المپیک که به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود، مشخص شد و بر این اساس «مبینا فلاح» که به عنوان تنها نماینده تیراندازی با کمان بانوان اولین حضور خود را در المپیک تجربه می‌کند؛ قبل از افتتاحیه رسمی این مسابقات در مقابل حریفان خود دست به کمان خواهد شد.

با توجه به اینکه ساعت ۲۱ روز جمعه (پنجم مرداد) افتتاحیه المپیک است، رقابت برگزار نمی‌شود اما تعیین رنکینگ تیروکمان یک روز قبل از افتتاح رسمی المپیک انجام می‌شود و مبینا فلاح از ساعت ۱۱ صبح روز پنجشنبه (چهارم مرداد) اول تیر خود را در المپیک پاریس پرتاب می‌کند.

مبینا ۲۵ ساله که عنوان اولین دختر یزدی در المپیک را به همراه خود به یدک می‌کشد در صورت پیروزی در مرحله اول این رقابت‌ها از ساعت ۱۴:۰۰ روز سه‌شنبه (۹ مرداد) در محله یک/سی و دوم حذفی به مصاف سایر حریفان خود خواهد رفت.

اما اگر تیرهای نماینده تیراندازی با کمان بانوان در روز سه‌شنبه بر سیبل پیروزی بنشیند، در ادامه کار خود در آوردگاه پاریس باید از ساعت ۱۴:۰۰ روز چهارشنبه (۱۰ مرداد) در مصاف با سایر حریفان دست به کمان شود.

فلاح در صورت پیروزی و صعود به مرحله بعد، روز پنجشنبه (۱۱ مرداد) و در روز شنبه (۱۳ مرداد) در دیدرهای پایانی خود حاضر خواهد شد، تا تاریخ تیر اندازی با کمان بانوان را در المپیک به نام خود ثبت کند.

انتهای پیام

نظر شما