شناسهٔ خبر: 67808681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اعزام خودروهای آتش‌نشانی از ۴ شهرستان به شهرک صنعتی یزد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با اشاره به وقوع حریقی گسترده در کارخانه قیام‌نخ واقع در منطقه ویژه شهرک صنعتی یزد از اعزام خودروهای آتش‌نشانی از چهار شهرستان به محل حادثه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی یزد، آتش‌سوزی در یک واحد نساجی از اوایل بامداد امروز_ چهارشنبه سوم مرداد_ آغاز شده بود و ۲۱ آتش‌نشان از کارکنان سازمان آتش نشانی یزد مشغول اطفای حریق شدند.

سعید پاک سرشت، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد اظهار کرد: پس از اطلاع از حادثه آتش‌سوزی، اولین خودرو ساعت ۳۴ دقیقه بامداد اعزام شد و ۴۳ دقیقه بامداد به محل رسید.

وی ادامه داد: ۲۱ آتش‌نشان از کارکنان سازمان آتش نشانی یزد هم‌اکنون مشغول اطفای حریق هستند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: تاکنون ۹ دستگاه خودروی سنگین از ایستگاه‌های سطح شهر یزد به محل حادثه اعزام شده‌اند، همچنین آتش‌نشانی شهرداری‌های میبد، مهریز، اردکان و اشکذر در حال اعزام خودروهایشان به شهرک صنعتی یزد هستند.

پاک‌سرشت اضافه کرد: نیروهای اداره آتش‌نشانی و هدایت زمینی هواپیما در فرودگاه بین المللی یزد از ساعت ۲ بامداد وارد همکاری برای اطفای حریق شدند.

اعزام خودروهای آتش‌نشانی از ۴ شهرستان به شهرک صنعتی یزد

به گزارش ایمنا، آتش‌نشانان یزد با تلاش مضاعف خود با توجه به حجم گسترده آتش‌سوزی و تجهیزات موجود حریق توانستند آن را مهار کنند.

نظر شما