شناسهٔ خبر: 67804641 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مقابله با اتباع غیرمجاز نیازمند اقدام فوری است

روزنامه جوان

اگر اراذل و اوباش بخواهند خودنمایی و حرمت‌شکنی کنند، خنجر و قداره آنان باید توسط پلیس بر زمین بیفتد تا دیگر جرئت عرض‌اندام نداشته باشند. این پیام حاوی نکات مهمی است و اقتدار سازمان انتظامی را می‌رساند

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه ارتکاب جرم توسط اتباع یک خطر جدی است، گفت مقابله با اتباع غیرمجاز نیازمند یک اقدام فوق‌العاده و فوری است. 
سردار قاسم رضایی با حضور در جمع مسئولان انتظامی شهرستان آبیک قزوین گفت: اگر امروز در کشور و در استان قزوین آرامش و امنیت وجود دارد، حتماً نتیجه عنایت الهی، بصیرت و همکاری مردم و نقش جدی و پررنگ انتظامی است و باید این توفیق خدمت را قدر دانست. 
وی ادامه داد: اگر اراذل و اوباش بخواهند خودنمایی و حرمت‌شکنی کنند، خنجر و قداره آنان باید توسط پلیس بر زمین بیفتد تا دیگر جرئت عرض‌اندام نداشته باشند. این پیام حاوی نکات مهمی است و اقتدار سازمان انتظامی را می‌رساند. 
سردار رضایی در حوزه وقوع جرم توسط اتباع بیگانه هم گفت: این موضوع یک خطر جدی است، مقابله با اتباع غیرمجاز نیازمند یک اقدام فوق‌العاده و فوری است، باید برای کارفرمایانی که اتباع غیرمجاز را به کارگیری می‌کنند، نامه اخطار صادر شود، چراکه مطابق قانون به کارگیری اتباع غیرمجاز جرم است، کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها، پلیس امنیت و پلیس راهور باید در این زمینه دست به دست هم دهند و با هم‌افزایی تلاش در انتقال اتباع غیرمجاز داشته باشند.

نظر شما