شناسهٔ خبر: 67803261 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جیب‌بر حرفه‌ای محله جوادیه دستگیر شد

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک جیب‌بر حرفه‌ای با دستکم ۱۵ فقره سرقت در جنوب تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین مافی در تشریح جزئیات این خبر گفـت: به دنبال اجرای طرح ارتقاء امنیت محلات و شناسایی مجرمان، تیم عملیات کلانتری ۱۱۷ جوادیه درحین گشت زنی در محدوده خیابان عباسی به فردی که درحال زاغ زنی شهروندان بود مشکوک شده و رفتار او را به طور نامحسوس زیر نظر قرار دادند.

وی با بیان اینکه این فرد که رفتارهای مشکوکی داشت، دقایقی بعد متوجه حضور ماموران شد، گفت: متهم به محض رویت ماموران بلافاصله از محل متواری شد که با اقدام به موقع ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. همچنین کوله پشتی بزرگ همراه متهم نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن دو عدد تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت شده بود، یک دستگاه کارتخوان و تعداد زیادی مدارک هویتی از جمله شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت و ... کشف و ضبط شد.

مافی با اشاره به انجام بازجویی از متهم در مقر انتظامی گفت: متهم که جزو سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار بود، در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر جیب بری و سرقت از شهروندان و ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه تحقیقات برای شناسایی شکات و مالباختگان آغاز شده و تاکنون دو نفر از آنان شناسایی شده‌اند، گفت: برای این فرد که ۲۶ سال سن دارد، پرونده‌ای تشکیل شد و او با دستور قضایی برای کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی به پلیس آگاهی منتقل شد. همچنین تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان درحال انجام است.

انتهای پیام

نظر شما