شناسهٔ خبر: 67800609 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حمله پهپادی-راکتی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی + فیلم

تهران- ایرنا- رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) از حملات پهپادی و راکتی جنبش حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی و به صدا درآمدن آژیرهای خطر در این منطقه خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شبکه المیادین گزارش داد که یک اسکادران پهپاد مقاومت اسلامی از لبنان وارد منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی شد و آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیستی به صدا درآمد.

بر اساس این گزارش، آژیرهای خطر در بیش از ۱۵ نقطه در الجلیل علیا به صدا درآمد و پایگاه هوایی «مرون» در شمال فلسطین اشغالی نیز هدف حمله پهپادی قرار گرفت و درگیری در آسمان این پایگاه قابل مشاهده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از وقوع چندین انفجار در آسمان شهرک «کرمیئیل» در الجلیل در پی حمله پهپادی خبر دادند.

همچنین صدای چندین انفجار در «کریات شمونه» نیز شنیده شد و پس از اصابت راکت به این منطقه، آتش‌سوزی در آن به وقوع پیوسته است.

جنبش حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن با پهپادهای تهاجمی پایگاه «جبل نیریا» و محل استقرار افسران و نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند که منجر به تلفات قطعی در میان آن‌ها شد.

حزب‌الله افزود که پایگاه مذکور هم اکنون محل استقرار نیروهای لشکر گولانی است و این حمله در پاسخ به تروری که رژیم صهیونیستی در شهرک «شقرا» مرتکب شد، صورت گرفت.

حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد که رزمندگان این جنبش همچنین پایگاه «المرج» را با موشک برکان هدف قرار دادند که دقیقا به هدف اصابت کرده است.

پیشتر حزب الله اعلام کرده بود که در پاسخ به حملات ارتش اشغالگر صهیونیستی علیه غیرنظامیان، برای اولین بار شهرک صهیونیست نشین تسوریال در الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار داده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفت که چندین پهپاد در منطقه «کوه مرون» منفجر شد و سقوط چند راکت در دو منطقه کریات شمونه و مرجلیوت نیز رصد شده است.

بنابر گزارش المیادین، حزب‌الله همچنین از حمله با موشک‌های فلق به مقر فرماندهی گردان السهل در پادگان «بیت هلل» خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که هشت تیم اطفاء حریق در تلاش برای مهار آتش‌سوزی در اصبع الجلیل و الجلیل غربی در پی حمله راکتی و پهپادی حزب‌الله، هستند.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

نظر شما