شناسهٔ خبر: 67799702 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

توسعه کشت قراردادی با پلتفرم پالیز بانک کشاورزی - اکونیوز

اقتصاد ایران: وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اجرای مدل کشت قراردادی با رویکرد پرداخت تسهیلات خرد به کشاورزان، گفت: توسعه کشت قراردادی با پلتفرم پالیز بانک کشاورزی در دستور کار دولت قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، سید احسان خاندوزی روز سه شنبه دوم مرداد ماه در آئین افتتاح مرکز تسهیل تأمین مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی و رونمایی از سامانه جامع تسهیلات اشتغالزایی، با بیان مطلب فوق تصریح کرد: این پلتفرم ایجاد کننده ارتباط بین کشاورزان، بانک و وزارت جهاد کشاورزی است و اثرات مثبتی بر تأمین مالی حوزه کشاورزی به ویژه تسهیلات خرد و برنامه ریزی در این حوزه خواهد داشت.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ابراز امیدواری کرد: این طرح در دولت بعدی تداوم یافته و اتفاقات مهمی را در حوزه کشاورزی رقم بزند.

شایان ذکر است، بانک کشاورزی در فرآیند کشاورزی قراردادی در قالب پلتفرم، اعتبارسنجی و تخصیص اعتبار کشاورزان را به صورت غیرحضوری انجام می‌دهد؛ همچنین کلیه فعالان زنجیره‌های تأمین بخش کشاورزی می‌توانند از طریق پلتفرم «پالیز» از خدمات کشاورزی قراردادی و مزایای این پلتفرم از جمله خدمات حمایتی و ضمانتی بانک بهره مند شوند.

نظر شما