شناسهٔ خبر: 67798746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امام جمعه گلوگاه:

مردم گلوگاه در «عفاف و حجاب» نمونه هستند

حجت الاسلام «دماوندی» شهرستان گلوگاه را شهر یادواره‌های شهدا برشمرد و گفت: مردم این شهرستان در بحث عفاف و حجاب نمونه هستند و در برپایی محافل و مجالس شهادت امام حسین علیه السلام و جشن عید غدیر سنگ تمام گذاشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام المسلمین «جلیل دماوندی» امام جمعه گلوگاه امروز در نشست با سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، شهرستان گلوگاه را شهر یادواره‌های شهدا برشمرد و اظهار داشت: با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم گلوگاه از برنامه‌ها و مراسمات شهدا در و دیوار این شهر بوی شهادت می‌دهد.

وی با بیان اینکه خروجی محافل یادواره‌های شهدا را در ایام انتخابات شاهد بودیم و گلوگاه در این زمینه پیشتاز بوده است، افزود: ۶۸ درصد مردم شهرستان گلوگاه در انتخابات اخیر حضور داشتند و در استان مازندران سوم را از آن خود کرده است.

حجت الاسلام دماوندی با اشاره اینکه مردم گلوگاه در بحث عفاف و حجاب نمونه هستند، گفت: همچنین در برپایی محافل و مجالس شهادت امام حسین علیه السلام، برپایی جشن عید غدیر سنگ تمام گذاشتند.

این مسئول بیان کرد: امسال برای اولین بار جشن عید غدیر را با برپایی ۲۰ موکت به صورت خیابانی برگزار کردیم که مورد استقبال بی‌نظیر مردم واقع شد.

انتهای پیام/

نظر شما