شناسهٔ خبر: 67798311 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اولویت بارسلونا برای جذب نیکو ویلیامز و دنی اولمو

اولویت بارسلونا در این تابستان جذب نیکو ویلیامز و دنی اولمو است که تمام تلاشش را برای این دو ستاره خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، انگولو کانته مایل است به لندن برگردد اما وستهام باید پیشنهاد اولیه 20 میلیون پوندی‌اش برای این بازیکن قهرمان جام جهانی را بیشتر کند. 

الاتحاد عربستان سعودی پیشنهاد اول وستهام برای ستاره سابق چلسی را رد کرده اما شاید آنها با پیشنهاد بهتری برگردند. کانته که برای یورو دوباره به تیم ملی فرانسه دعوت شد و در هر شش بازی این تیم در ترکیب اصلی بود، زندگی در لندن را دوست دارد و به بازگشت به انگلیس فکر می‌کند. اما او در الاتحاد هم راحت است و وستهام باید پیشنهادش را 10 میلیون پوند بالاتر ببرد تا باشگاه سعودی به جدایی او رضایت دهد. 

دستمزد کانته هم یک مسأله است و اگر قرار باشد مثل الاتحاد به او پول بدهند، بلافاصله بالاترین دستمزد وستهام در فهرست بازیکنان این تیم به او اختصاص می‌یابد. خولن لوپتگی مربی جدید وستهام که در زمان مربیگری در رئال مادرید هم به دنبال جذب کانته بود، قصد دارد خط میانی تیمش را تقویت کند که باتوجه به ضعفی که در اواخر فصل از این منطقه بروز داده شد آنها کالوین فیلیپس را از منچسترسیتی قرض گرفتند اما این انتقال برای هر دوطرف بی‌ثمر بود، وستهام همچنان در وسط زمین ضعیف بود و فیلیپس هم حضور در یورو را از دست داد. 

ادسون آلوارس در بازی برای مکزیک مصدوم شده و فلین داونز انتقال قرضی‌اش به ساوتهمپتون را دائمی کرده. وستهام لوییز گیلرمه، بال برزیلی جوان را خریده و مکس کیلمن که با لوپتگی در ولورهمپتون کار کرده بود، به خدمت گرفته است.

لوکاس پاکتا هم با اتهام تبانی درگیر است که اگر جرمش ثابت شود، شاید تا پایان دوران فوتبالش محروم شود اما بعید است تا چند ماه آینده این پرونده به نتیجه برسد. بارسلونا هم شاید در اقدامی شوکه‌کننده برای جذب دارنده دو قهرمانی لیگ برتر و اسطوره چلسی تلاش کند.

هانسی فلیک، مربی جدید بارسلونا به دنبال تقویت خط میانی است اما تنها در صورتی که بازیکنی با قیمت مناسب پیدا شود. مربی آلمانی باور دارد بازیکن تیم ملی فرانسه می‌تواند برای حل مشکل هافبک دفاعی تیمش ایده‌آل باشد و ترجیح می‌دهد او را به صورت قرضی جذب کند.

اولویت بارسلونا البته در این تابستان پرکار، جذب نیکو ویلیامز و دنی اولمو است اما به دنبال کانته هم هستند که بعد از هفت فصل بازی در چلسی، راهی الاتحاد عربستان شد. او در این هفت سال تمام افتخارات موجود بجز قهرمانی جام اتحادیه انگلیس را به دست آورد ضمن اینکه افتخارات فردی زیادی نیز به نام او ثبت شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما