شناسهٔ خبر: 67808010 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

خبرورزشی‌گردی| نکونام: به خاطر پول یا بازوبند استقلالی نشدم/ نباید من را مقصر نیامدن مجیدی معرفی کنند/ رحمتی گفت قبل از تو وارد زمین نمی‌شوم

سرمربی کنونی استقلال ۱۲ سال قبل هنگامی که به تازگی بازیکن این تیم شده بود، نسبت به گلایه فرهاد مجیدی واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

فرهاد مجیدی در روزهای آغازین مرداد سال ۱۳۹۱ از این‌که گفته شده بود جواد نکونام بلافاصله پس از حضورش در استقلال بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد، انتقاد کرد. در همین راستا نکونام سوم مرداد همان سال در گفت‌وگو با خبرورزشی با اشاره به صحبت‌های مجیدی گفت: از نظر من آقافرهاد قدیمی استقلال است و برایش احترام خاصی قائل هستم. من به خاطر بازوبند کاپیتانی استقلال قید اروپا یا پیشنهادهای آن‌چنانی تیم‌های عربی را نزدم. این بحث‌ها در شأن من نیست. چنین حرف‌هایی هم مرا کوچک می‌کند و هم باشگاه استقلال را. بازیکنان استقلال وقتی شنیدند با باشگاه در حال مذاکره هستم، خودشان لطف کردند. خود مهدی رحمتی به من گفت امکان ندارد جلوتر از تو وارد زمین شوم چون هم از نظر سن و سال بزرگتری و هم کاپیتان تیم ملی هستی!

جواد نکونام در ادامه با تاکید بر این‌که در شان و شخصیت خود نمی‌بیند برای یک باشگاه بزرگ تعیین تکلیف کند، ادامه داد: من برای پول یا بازوبند کاپیتانی به استقلال نیامده‌ام. وقتی پیشنهاد این تیم مطرح شد، هوایی شدم. به خاطر علاقه‌ام به استقلال پیوستم و دستمزدی که می‌گیرم فقط ۲۵ درصد دستمزدی است که از تیم‌های غیرایرانی پیشنهاد داشتم. در مورد بازوبند هم باید بگویم من بازوبندی نگرفته‌ام که آن را به کسی تحویل بدهم. در هر تیمی مدیر و مربی تصمیم‌گیرنده هستند. فرهاد مجیدی بازیکن بزرگ استقلال بوده و خود من را بارها با گل‌هایش خوشحال کرده است. دور از انسانیت است که من را مسبب عدم حضور فرهاد در استقلال نشان بدهند.

کاپیتان اسبق تیم ملی به استقلالی بودن پدرش نیز اشاره و تصریح کرد: باور کنید کمتر کسی مثل پدر من در مورد استقلال دهه‌های ۵۰ و ۶۰ شمسی اطلاعات دارد. پدرم به ناصر حجازی و اصغر حاجیلو علاقه بسیار زیادی دارد.

خبرورزشی‌گردی| نکونام: به خاطر پول یا بازوبند استقلالی نشدم/ نباید من را مقصر نیامدن مجیدی معرفی کنند/ رحمتی گفت قبل از تو وارد زمین نمی‌شوم

نظر شما