شناسهٔ خبر: 67795940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

توسعه ظرفیت های سرمایه گذاری شهری در بستر مشارکت عمومی در تبریز

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز اظهار داشت: با ایجاد زمینه های مساعد همکاری و زیرساختهای مناسب ظرفیت های سرمایه گذاری شهری در بستر مشارکت عمومی توسعه خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از تبریز، رضا خلیلی با اشاره به تمدید فراخوان عمومی شناسایی سرمایه گذار، گفت: به دلیل استقبال و درخواست سرمایه گذاران مهلت ثبت نام و ارسال طرح برای شرکت در همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز تا 18 مرداد تمدید و شرایط مناسب برای حضور علاقمندان مهیا شده است.

وی افزود: با توجه به دیدگاه رئیس جمهور منتخب مردم ایران، و تاکید بر اولویتهای مشارکت و توسعه فضای سرمایه گذاری در کشور بستر حضور علاقمندان در این زمینه گسترش یافته است.

خلیلی خاطرنشان کرد: دیدگاه دولت جدید به فضای باز کار در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، صنعتی و اقتصادی و همچنین تسهیل امور مشارکتی در رشد و توسعه سرمایه گذاری بسیار موثر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تبریز یادآور شد: در این راستا علاقمندان می توانند لیست فرصتهای سرمایه گذاری شهرداری تبریز را در آذرس سایت tis2024.com مشاهده کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما