شناسهٔ خبر: 68117142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

هر هفته با یک منطقه| مسئول املاک و آزادسازی منطقه ۶ اصفهان خبر داد

آزادسازی و تملک فضای سبز همت‌آباد در منطقه ۶ اصفهان

مسئول املاک و آزادسازی منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به تملک و آزادسازی پروژه‌های شاخص و محله‌محور در این منطقه گفت: آزادسازی و تملک فضای سبز همت‌آباد یکی از پروژه‌های مهم محله‌محور در این منطقه است.

صاحب‌خبر -

مجتبی فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تملک و آزادسازی پروژه‌های شاخص منطقه ۶ شهرداری اصفهان اظهار کرد: این پروژه‌ها در چند محور تعریف شده است و املاک و آزادسازی منطقه آن‌ها را پیگیری می‌کند.

وی افزود: مهم‌ترین پروژه منطقه ۶ شهرداری اصفهان در این حوزه، آزادسازی و تملک رینگ چهارم حلقه حفاظتی این کلان‌شهر است که از پل اشکاوند تا پل رودخانه شامل دو کیلومتر آزادسازی در دو محور رفت و برگشت بوده که در مجموع چهار کیلومتر و به مساحت ۳۰ هزار مترمربع است.

مسئول املاک و آزادسازی منطقه ۶ شهرداری اصفهان تصریح کرد: آزادسازی و تملک فضای سبز همت‌آباد از دیگر پروژه‌های مهم آزادسازی و محله‌محور در این منطقه است.

فروزنده با اشاره به اجرای پروژه‌های محله‌محور در منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: بازگشایی گلوگاه‌های شهری و اجرای پروژه‌های محله‌محور در محلاتِ دارای بافت فرسوده همچون همت‌آباد، ردان، دنارت و فیزادان در دستور کار مدیریت این منطقه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تکمیل و بهره‌برداری از پروژه سالن اجلاس سران نیاز به تملک و آزادسازی نقاط تعریف شده‌ای دارد که این مهم نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مسئول املاک و آزادسازی منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: تعریض خیابان شهید خلیلی دوم و تملک محله احمدیه در بافت تاریخی تخت‌فولاد نیز از دیگر پروژه‌هایی است که در دستور کار املاک و آزادسازی این منطقه قرار گرفته است.

نظر شما