شناسهٔ خبر: 67795097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان صحنه افتتاح شد

کرمانشاه - ایرنا - یازدهمین مرکز درمانی تامین اجتماعی استان کرمانشاه در شهرستان صحنه در شرق استان روز سه‌شنبه طی مراسمی با حضور مدیران و جمعی از مردم افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در آیین افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی صحنه، گفت: درمانگاه استیجاری تامین اجتماعی شهرستان صحنه به عنوان یازدهمین مرکز درمانی تامین اجتماعی استان کرمانشاه امروز در حالی به بهره‌برداری رسید که برای آن ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و ساخت درمانگاه ملکی این شهرستان هم در دستور کار است.

میثم حجتی‌پور از راه اندازی درمانگاه های کنگاور و هرسین در آینده نزدیک خبر داد و افزود: هم اکنون ۲ بیمارستان شهدا و حضرت معصومه (س) و ۲ کلینیک مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در شهر کرمانشاه فعالیت است و درمانگاه‌های این مدیریت در شهرستان‌های اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، سنقروکلیایی، پاوه، جوانرود، بیستون و صحنه هم به مردم خدمات درمانی ارائه می دهند.

درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان صحنه افتتاح شد

وی با اشاره به روند ساخت بزرگترین اورژانس درمان تامین اجتماعی کشور در بیمارستان شهدای کرمانشاه خاطرنشان کرد: این طرح با سه هزار و ۲۰۰ متر مساحت با پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی مراحل پایانی خود را طی می کند و تلاش می شود این طرح تا هفته دولت سال جاری به بهره برداری برسد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه ساخت ال دی آر (زایشگاه مدرن و پیشرفته) با اتاق های اختصاصی، توسعه بخش مراقب های ویژه نوزادان در بیمارستان حضرت معصومه (س) (که حدود یک سوم موالید استان در آن انجام می شود) و هتلینگ بیمارستان‌های این مدیریت را بخشی دیگر از اقدامات انجام شده در سالهای اخیر دانست.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ رتبه برتر را در بین مدیریت های درمان تامین اجتماعی کشور را از آن خود کرد و در سال ۱۴۰۲ هم رتبه اول رضایتمندی در بخش بستری بیماران را کسب کرد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۲ هزار و ۵۹۷ روستا، ۳۵ شهر، یک هزار و ۷۱۴ روستای بالای ۲۰ خانوار و ۸۸۳ روستای زیر ۲۰ خانوار جمعیت دارد.

اکنون در مجموع ۸۲۰ هزار بیمه شده اصلی، مستمری بگیر و افراد زیرپوشش تکفل آنها از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند.

نظر شما