شناسهٔ خبر: 67791030 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

ائمه جمعه شهرستان دیر تجلیل شدند - اکونیوز

اقتصاد ایران: بوشهر- در آیینی به مناسبت سالروز اقامه اولین نمازجمعه در انقلاب اسلامی از ائمه جمعه شهرهای شهرستان دیر تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی دوشنبه شب در آئین تجلیل از ائمه جمعه شهرستان دیر در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه، اظهار داشت: از همه کسانی که با نهاد نمازجمعه همکاری دارند، تشکر می‌کنم.

امام جمعه دیر با بیان اینکه جایگاه نمازجمعه متعلق به مردم و نظام اسلامی است، افزود: امام جمعه سخنگوی نظام اسلامی و زبان گویای مردم است.

وی بیان کرد: امام جمعه از یک سو برنامه‌ها و خدمات نظام اسلامی و مسؤولان را به اطلاع مردم می‌رساند و از طرفی خواسته‌ها و مشکلات مردم را از طریق سخن‌گاه نمازجمعه به گوش مردم می‌رساند.

حسینی با گرامیداشت یاد شهدا بویژه شهدای محراب و شهید آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، گفت: آیت الله آل هاشم نماد خدمت بودند و ما نیز باید به ایشان تاسی کنیم.

وی با اعلام اینکه نمازجمعه همواره پاسدار آرمان‌های شهیدان بوده و خواهد بود، خاطرنشان کرد: نمازهای جمعه در سراسر کشور همواره سعی کرده‌اند امیدآفرینی کنند و در مقابل یاس آفرینی و سیاه نمایی دشمنان، مردم را به آینده امیدوار و تبلیغات دشمنان را خنثی و با اطلاع رسانی خدمات نظام اسلامی مردم را به نظام خوشبین کنند.

امام جمعه دیر خاطرنشان کرد: سخن‌گاه نمازجمعه ضمن پاسخگویی به شبهاتی که دشمنان مطرح می‌کنند، در صدد رفع نقایصی که در داخل کشور وجود دارد بر می‌آید.

وی افزود: گاهی اوقات عده‌ای تصور می‌کنند ما فقط امام جمعه هستیم در حالی که در طول هفته پاسخگوی مراجعات و مشکلات مردم و در واقع امام شنبه تا جمعه هستیم.

حسینی تاکید کرد: با گوش دادن به مشکلات مردم و شنیدن درد و دل‌های آنها و گاهی تماس با مسؤولین تلاش می‌کنیم قدمی در رفع مشکلات آنها برداریم که امیدواریم بتوانیم زبان گویای مردم و سخنگوی انقلاب و نظام اسلامی باشیم.

وی ابراز کرد: مصلاها و نمازهای جمعه نماد وحدت و اقتدار نظام اسلامی و یکی از ابزارهای قدرت نرم نظام اسلامی هستند و اراده مردم در مقابل دشمنان تقویت می‌کنند.

ائمه جمعه شهرستان دیر تجلیل شدند

ائمه جمعه شهرستان دیر تجلیل شدند

ائمه جمعه شهرستان دیر تجلیل شدند

نظر شما