شناسهٔ خبر: 67790508 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فعالان ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در یاسوج:

ضرورت همدلی و کمک به دولت چهاردهم

یاسوج -ایرنا- اعضای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان و کمیته های مربوطه در شهرستان های مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد در نشست هم اندیشی و تجلیل از فعالان این ستاد در حوزه های مختلف بر ضرورت همدلی، انسجام و دوری از اختلاف ها و تسویه حساب های شخصی تاکید کردند و گفتند که عزم راسخ همه ما باید کمک به شخص رئیس جمهور منتخب و دولت چهاردهم متمرکز باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سخنرانان و مسئولان کمیته ها و فعالان ستاد انتخاباتی پزشکیان در یاسوج در این نشست تاکید کردند که نباید بر طبل اختلاف ها بکوبیم و برای دولت چهاردهم مانع تراشی و ایجاد چالش نکنیم.

آنها ابراز داشتند: فصل همدلی و وفاق و انسجام ملی برای عبور از چالش ها و مشکلات فرا رسیده است و همه ما هم موظف و متعهد شویم که در این مسیر حرکت و دولت چهاردهم و پزشکیان را برای عملیاتی کردن اهداف بلندش از جمله در رفع مشکلات اقتصادی مردم حمایت کنیم.

سخنرانان البته بر ضرورت حمایت و نگاه ویژه دولت چهاردهم برای رفع مشکلات و چالش های فرا روی استان کهگیلویه وبویراحمد از جمله در حوزه زیست محیطی، ایجاد زیرساخت ها و توسعه امور زیربنایی از جمله در حوزه برق و انرژی ، کمک برای رفع کمبود منابع آبی در شهرها و روستاهای استان، کمک به توسعه و بهبود شاخص های کشاورزی و پر کردن شکاف های ایجاد شده طی سالیان متمادی نیز تاکید کردند.

در این نشست که با حضور شمار زیادی از تشکل های سیاسی،جوانان،بانوان از ستادهای شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند دغدغه های شرکت کنندگان مطرح و آنان از مسولان خواستند تا برای رفع مسایل عنوان شده چاره اندیشی کنند.

ایجاد فضای همدلی پیشگیری از انتقام جویی ها و کشمکش سیاسی، تلاش برای تحقق مطالبات بر زمین مانده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد،میدان دادن بیشتر به اقشار مختلف به ویژه جوانان و بانوان از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

برطبل اختلاف نکوبیم

رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد انتخاباتی پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد در این آیین از اصلاح طلبان خواست به فکر تسویه حساب های شخصی و سیاسی و کوبیدن بر طبل اختلافات نباشند.

محمد کاظم نظری شامگاه دوشنبه در جمع اعضای ستادهای دکتر پزشکیان افزود: رییس جمهور منتخب همه ملت ایران است چه آنانی که دکتر پزشکیان رای دادندو چه هموطنانی که حامی رقیب بودند.

ضرورت همدلی و کمک به دولت چهاردهم

وی بیان کرد: توسعه و تحقق مطالبات در سایه فضای همدلی صورت می گیرد و همان طور که رییس جمهور منتخب برای در سخنان خود یادآور شده اند با اختلاف افکنی کاری از پیش نخواهد رفت.

نظری از اعضای ستادهای دکتر پزشکیان در استان کهگیلویه وبویراحمد به عنوان اتاق فکر استفاده می شود البته اتاق فکری مطالبه گر برای تحقق مطالبات بر زمین مانده مردم استان نه به عنوان جایی برای سهم خواهی .

وی با یادآوری سخنان رییس جمهور منتخب در مناظره ها تاکید کرد:صداقت و پرهیز از وعده های ناشدنی از دلایل اصلی اعتماد ایرانیان به رییس جمهور منتخب بوده و اعضای ستادهای دکتر پزشکیان در استان ها باید برای ایجاد فضای آرامش همفکری کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد انتخاباتی پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد باور رییس جمهور منتخب در خصوص تعامل بیشتر با جهانیان و همچنین پرهیز از انحصارطلبی را از عوامل پیروزی او برشمرد و افزود: انتخاب مسوولان کارآمد در استان ها به تحقق وعده های او کمک می کند.

یادآوری نقش آفرینی اصلاح طلبان در پیروزی دکتر پزشکیان

یک اصلاح طلب و رییس ستاد امید پزشکیان نیز در این آیین گفت: اعضای ستادهای چندگانه رییس جمهور منتخب در کهگیلویه وبویراحمد با تلاش های شبانه روزی موفق شدند بخشی از آرای خاکستری را متقاعد به حضور در پای صندوق های رای کنند.

ضرورت همدلی و کمک به دولت چهاردهم

هادی زارع پور با قدردانی از تلاش های شبانه روزی اعضای ستادهای پزشکیان برای ایجاد شور انتخاباتی تاکید کرد: میدان دادن به جوانان نخبه و مستعد در مسوولیت های دستگاه های اجرایی در برنامه مسوولان در دولت چهاردهم باشد.

وی تاکید کرد: با اعتماد به جوانان و سپردن مسوولیت ها به آنان در کنار تجربه افراد با سابقه فضای همدلی بیشتری بین مردم شکل خواهد گرفت.

حمایت از فعالان محیط زیست

رحمان وفانژاد یکی از اصلاح طلبان کهگیلویه وبویراحمد به تلاش های گسترده فعالان زیست محیطی برای پیشگیری از ساخت سد خرسان با توجه به پیامدهای زیست محیطی،اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی آن در چند سال اخیر اشاره کرد و بر ادامه این تلاش ها تا به ثمر نشستن تاکید کرد.

وی افزود: از مسوولانی که در دولت چهاردهم سکان امور در کهگیلویه وبویراحمد خواست تا با فعالان زیست محیطی به منظور کمک به حفظ سرمایه های طبیعی به عنوان رکن اصلی توسعه پایدار همراهی بیشتری داشته باشند.

وفانزاد همچنین از مسوولان کهگیلویه وبویراحمد برای برکناری فرماندار یکی از شهرستان های کهگیلویه وبویراحمد برای تخلف در انتخابات قدردانی کرد.

به بانوان میدان دهید

نوریان،عضو ستاد بانوان دکتر پزشکیان در یاسوج هم با اشاره به نقش بانوان در فعالیت های سیاسی به ویژه انتخابات ریاست جمهوری امسال تاکید کرد: انتظار می رود به زنان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص مسوولیت های دستگاه های اجرایی میدان بیشتری داده شود.

وی تاکید کرد: تجربه سال های گذشته نشان داده بانوان در انجام فعالیت های شغلی در برخی از موارد حتی پیشی هم گرفته اند.

نوریان تصریح کرد: میدان دادن به زنان نخبه برای چرخاندن استان به معنای اعتماد به نیمی از جمعیت اثرگذار جامعه است.

برای بهبود وضعیت موجود تلاش شود

فعال سیاسی اصلاح طلب و مدیرکل سابق امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش اصلاح طلبان در پیروزی دکتر پزشکیان در انتخابات پانزدهم تیر ماه امسال تاکید کرد: تلاش برای بهبود شرایط موجود ریشه فکری اصلاح طلبان است و انتظار می رود برای تحقق این مساله مهم تلاش های بیشتری صورت گیرد.

ضرورت همدلی و کمک به دولت چهاردهم

حجت‌الاسلام علی فتح‌ میرمحمدی افزود: صداقت و پرهیز از وعده های ناشدنی دکتر مسعود پزشکیان را برنده مناظره های زمان تبلیغات و در نهایت پیروزی این میدان مهم کرد.

برای تحقق مطالبات برزمین مانده مردم کهگیلویه وبویراحمد برنامه ریزی شود

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست اظهار کرد: پیشگیری از ساخت سد خرسان،احداث سد آبریز، رفع نواقص جاده پاتاوه به دهدشت که قربانیان زیادی از سال گذشته تاکنون گرفته از مطالبات بر زمین مانده مردم استان است که از مسوولانی که در آینده سکاندار دستگاه های اجرایی می شوند انتظار می رود برای تحقق آن تلاش کنند.

ضرورت همدلی و کمک به دولت چهاردهم

صیاد خردمند با اشاره به بالا بودن آسیب های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد ابرازامیدواری کرد: مسوولان دولت چهاردهم بتوانند در این خصوص چاره اندیشی کنند.

وی با اشاره به نقش جوانان در ایجاد شور در فضای انتخاباتی تاکید کرد: در دوران پس از انتخابات باید به نخبگان جوان توجه بیشتری شود.

نظر شما