شناسهٔ خبر: 67784803 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز پویش «مرهم زائر» ویژه ایام اربعین در همدان آغاز پویش «مرهم زائر» ویژه ایام اربعین در همدان

پویش «مرهم زائر ۳» جمعیت هلال احمر استان همدان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

در این طرح عموم مردم در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین مراسم اربعین حسینی از طریق نیازمندی‌های دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی این تجمع انبوه با جمعیت هلال احمر همکاری خواهند کرد.

کمک‌های غیرنقدی مردم شامل اهدای دارو‌های سالم و مازاد بر مصرف خانگی و نحوه مشارکت حامیان شامل اهدای محموله دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی به شعب خانه‌های هلال و پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در سراسر کشور است.

دارو‌ها باید با بسته‌بندی اولیه کارخانه باشد و دارو‌های یخچالی و دارو‌های دارای شرایط نگهداری در دمای ۱۵ تا ۲۰ درجه نباشد، دارو‌های مایع، نیمه جامد، اسپری‌ها و شیاف‌ها با بسته بندی باز و نیز قرص‌ها، کپسول‌ها، پرل‌ها به صورت فله‌ای و باز شده نباشد.

دارو‌های اهدایی پس از تفکیک، برای انتقال به کشور عراق و توزیع در مراکز درمانی تحت نظارت جمعیت هلال احمر ایران، در اختیار مرکز پزشکی حج و زیارت این جمعیت قرار می‌گیرد.

خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره ۹۹۹۹۹ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹، شماره شبا IR ۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳، کد دستوری #۳*۱۱۲* و یا درگاه پرداخت اینترنتی rcs.ir/portal/donation به نام جمعیت هلال احمر اهدا کنند.

نظر شما