شناسهٔ خبر: 67783800 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

درخواست عبدالکریم حسن از پرسپولیس؛ مدافع قطری از کدام فرصت می‌گوید؟

عبدالکریم حسن بار دیگر درخواست جدایی‌اش از پرسپولیس را مطرح کرد و از فرصتی صحبت کرده که اکنون برای او فراهم شده تا به فوتبال قطر بازگردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش تابناک ورزشی، عبدالکریم حسن که در شروع فصل جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در تمرینات این تیم شرکت نکرده و خواهان جدایی از جمع سرخپوشان شده است، درخواست خود را برای جدایی این بار به صورت عمومی اعلام کرد.

مدافع قطری پرسپولیس با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود ضمن اشاره به خاطراتش در پرسپولیس در نیم فصلی که در این تیم حضور داشته، در بخشی از این متن نوشته است که «خداوند متعال سرنوشتی را برای من رقم زده تا بعد از سال‌ها در کشور خودم فوتبال بازی کنم. فرصتی که هرگز دوست ندارم آن را از دست بدهم.» اما منظور حسن از فرصتی که دوست ندارد آن را از دست بدهد، چیست؟

عبدالکریم حسن که از بازیکنان به نام قطری بوده و در تمامی رده‌های سنی نیز برای تیم ملی کشورش بازی کرده، قهرمانی آسیا را تجربه کرده و حتی به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شده است، به دلیل یک درگیری کلامی با یک هوادار قطری در شبکه اجتماعی اسنپ چت از تیم السد کنار گذاشته شد و فدراسیون فوتبال قطر هم او را با جرایمی مواجه کرد. از جمله جدایی حسن از تیم ملی قطر که این اتفاق شرایط را برای این مدافع قطری تغییر داد.

حسن پس از این محرومیت مجبور شد مدتی دور از قطر به فوتبال خود ادامه دهد که ابتدا راهی فوتبال کویت شد و در نیم فصل لیگ بیست‌وسوم نیز به پرسپولیس پیوست. حالا که کریم دو باشگاه العربی و الوکره را خواهان خود می‌بیند و به اصطلاح مشکلش برای بازگشت به لیگ قطر حل شده، نمی‌خواهد این فرصت را از دست بدهد. متن کامل درخواست عبدالکریم حسن از باشگاه پرسپولیس برای جدایی در زیر آمده است:

نظر شما