شناسهٔ خبر: 67788268 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تن‌هاخ و لیست فروش یونایتد:

کلک این چهار ستاره قرمزپوش کنده می‌شود!

باشگاه منچستریونایتد در ادامه فرایند نقل و انتقالاتی خودش 4 بازیکنش را به فروش خواهد رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ در حال تشکیل تیم جدیدی است و به تازگی سرمربی شیاطین سرخ بازیکنان و مهره‌های مدنظرش را با توجه به حضور مدیران جدید، توانست جذب کند. با این حال این مرد هلندی نسبت به برخی از بازیکنان منچستریونایتد بی‌نیاز است و نام برخی از آنها را در لیست فروش قرار داده تا هر چه زودتر، کمپ تمرینی منچستری‌ها را ترک کنند. 
شاگردان او در فصل گذشته موفق شدند قهرمانی در جام حذفی را جشن بگیرند و غیر از آن، نتایج سینوسی منچستریونایتد موضوعی بود که ذهن بسیاری از کارشناسان را درگیر خود کرده بود. بسیاری از آنها معتقد هستند ساختار دفاعی شیاطین سرخ نیاز به یک بازنگری کلی دارد و برخی دیگر مشکل آنها را عدم تمرکز و نداشتن اعتماد به نفس می‌دانند. اکنون با آگاهی نسبت به این موضوع 4 بازیکن در آستانه جدایی قرار گرفته‌اند که وضعیت آنها را مرور خواهیم کرد.

آرون ون بیساکا
وینگ‌بک راست منچستریونایتد از زمان پیوستن به شیاطین سرخ، روندی متفاوت داشته است. در فصل اول حضورش بسیار عملکرد خوبی بود تا جایی که ریو فردیناند معتقد بود گرت ساوتگیت باید او را در لیست یورو 2020 جا بدهد اما بعد از غیبت ون بیساکا در تیم ملی انگلیس، این مدافع نتوانست شرایط ذهنی خودش را بهبود ببخشد. او به تازگی مورد توجه وستهام قرار گرفته و باشگاه منچستریونایتد نگران است که مبادا این مدافع در تابستان سال آینده به صورت رایگان جدا شود. انتقال به وستهام برای این بازیکن 26 ساله بسیار هوشمندانه خواهد بود و می‌تواند دوباره خودش را در لندن بازیابی کند.

1957831

جیدون سانچو
جنجال و کشمکش تن‌هاخ با شاگرد تکنیکی تیمش از مدت‌ها پیش شروع شده بود، اما در زمستان فصل گذشته به اوج خود رسید. این اتفاق با تصمیم قاطع تن‌هاخ همراه شد و مربی هلندی بلافاصله او را از حضور در تمرینات منع کرد تا سانچو به دنبال تیم جدیدی باشد. در این بین بوروسیا دورتموند به عنوان تیم سابق سانچو یک پیشنهاد بالقوه برای این چهره محسوب می‌شد تا بتواند در بوندسلیگا خودش را احیا کند و این اتفاق برای نایب قهرمان اروپا افتاد. سانچو در بازگشتش به الدترافورد توانست دوباره به تمرینات برگردد اما تن هاخ نظرش درباره جدایی او تغییر نکرده است.

2056133

هری مگوایر
مگوایر از آن مدافع پراشتباهی که می‌شناختیم فاصله گرفته ولی نیمکت نشینی و گرفتن بازوبند کاپیتانی از او، پیامی واضح برای این مدافع است. جذب لنی یورو از سمتی دیگر نشان می‌دهد که تن‌هاخ برای چیدن مدافعان مرکزی تیمش هیچ شانسی برای مگوایر قائل نخواهد بود و این مدافع 31 ساله، اگر در منچستریونایتد بماند، هیچ بعید نیست که حتی شانس فوتبال بازی کردن را هم از دست بدهد.

1994395

کاسمیرو
تماشای عملکرد هافبک درخشان سابق رئال مادرید در الدترافورد بسیار غم انگیز است. ستاره برزیلی فوتبال جهان که با پیراهن سپید کهشکانی‎‌ها تمام افتخارات ممکن را درو کرد اما به نظر می‌رسد پیش از اینکه مسافر شهر منچستر شود، توانایی‌های فنی خودش را جایی در مادرید جا گذاشته است. البته عربستانی‌ها اکنون حاضر هستند تا کاسمیرو را به خاورمیانه بیاورند و با دستمزد گزافی از هافبک سرخورده منچستری‌ها پذیرایی کنند.

1984797

نظر شما