شناسهٔ خبر: 67783147 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳۱ درصد از تعهد اشتغال رامسر محقق شد

نوشهر- ایرنا- فرماندار رامسر با اشاره به اینکه طی چهار ماه اول امسال ۳۱ درصد از تعهدات اشتغال در این شهرستان محقق شد، گفت: این رقم میبایست در بازه زمانی گفته شده به ۳۳ درصد می‌رسید، به هیمن دلیل نیاز است نهادهای مربوطه با سرعت بیشتری در جهت تحقق تعهدات اشتغال تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ابراهیم شیرودعشوریان روز دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رامسر این نشست را به اتاق فکر اشتغال توصیف کرد و افزود: سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد تعهدات اشتغال این شهرستان محقق شد.

او در ادامه عملکرد برخی ادارات در این زمینه را ضعیف دانست و تصریح کرد:اداراتی که در رصد اشتغال عملکرد پایینی دارند باید با همت عالی این رقم را به میزان مطلوب افزایش دهند.

نماینده عالی دولت در رامسر برنامه‌ریزی، نیازسنجی و بررسی کمبودها را لازمه اشتغالزایی مطلوب در شهرستان برشمرد و ادامه داد: نهادهای متولی باید بررسی انجام دهند و متناسب با نیاز شهرستان شغل ایجاد کنند.

وی توسعه مشاغل خانگی به میزان ۷۰ درصد را از رویکردهای اشتغالزایی و رونق در این بخش برشمرد و تشکیل تعاونی‌های زنان را از اولویت‌های ۱۴۰۳ این کارگروه توصیف کرد.

شیرودعشوریان با اشاره به اهمیت تقویت اقتصادی زنان و اهمیت آن برای اقتصاد خانواده اظهار کرد: ایجاد تعاونی از اولویت‌های کارگروه اشتغال است و میبایست محقق شود.

به گزارش ایرنا و بنا بر اعلام اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، از هزار و ۵۲۰ نفر نیروی تعهد ثبت اشتغال دستگاه‌های اجرایی سامانه رصد شهرستان رامسر، تاکنون ۴۶۴ نفر نیرو در سامانه رصد ثبت شدند که از این میزان ۵۰ نفر از فارغ‌التحصیلان هستند.

نظر شما