شناسهٔ خبر: 67783020 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

استقرار ۱۲۰ آمبولانس از ورودی مسیر تردد زوار اربعین تا مرز خ... -

اقتصاد ایران: کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از استقرار ۱۲۰ آمبولانس و ۳ بالگرد از ورودی مسیر تردد زوار تا مرز خسروی طی ایام اربعین ۱۴۰۳ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، قباد محمدی بعد از ظهر امروز دوشنبه در نشست با دادستان کرمانشاه که در دفتر دادستانی برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات سلامت ثارالله (ع) برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین در مرز خسروی احداث و طی چند روز گذشته با حضور وزیر بهداشت افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: در سال گذشته خدمات بهداشتی درمانی مطلوبی در مرز خسروی به زائران اربعین ارائه شد که در این رابطه کرمانشاه مقام نخست کشور را در ارائه خدمات بهداشتی درمان طی ایام اربعین کسب کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به اقدامات و برنامه‌های دانشگاه برای اربعین سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: امسال علاوه بر راه اندازی مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات سلامت ثارالله (ع) در مرز خسروی در ۲ هزار متر مربع و با امکانات و تجهیزات کامل، تعداد ۱۲۰ آمبولانس از ورودی مسیر تردد زائران تا مرز خسروی مستقر خواهد شد.

محمدی ادامه داد: برای ارائه خدمات شایسته و مطلوب به زائران تعداد ۲۵ آمبولانس در مرز خسروی، چهار اتوبوس آمبولانس و سه بالگرد نیز در نظر گرفته شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته خدمات بهداشتی درمانی به بهترین نحو ممکن به زائران اربعین حسینی (ره) ارائه شود.

نظر شما