شناسهٔ خبر: 67780978 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

دانش‌آموزان محور فعالیت ستاد اربعین باشند

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه در ستاد اربعین تلاش شود دانش‌آموزان محور فعالیت باشند گفت: شعار امسال فعالیت‌های ستاد اربعین آموزش و پرورش تحت عنوان "کربلا طریق الاقصی" مشخص شده است تا شاهد حرکت همه ارکان آموزش و پرورش به سمت برگزاری باشکوه برنامه‌های اربعینی باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، عبدالله حبیبی ظهر امروز _دوشنبه یکم مرداد_ در جمع اعضای دبیرخانه اجرایی ستاد اربعین آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: اربعین حسینی (ع) یک حرکت بزرگ فرهنگی است و این ظرفیت عظیم می‌تواند بستر مهمی برای تحقق برنامه‌های تربیتی برای دانش آموزان را فراهم آورد.

وی افزود: ستاد اربعین آموزش و پرورش خوزستان با شش کارگروه تخصصی شامل پشتیبانی، اجرایی، تولید محتوا، دانشجو معلمان، رسانه و فضای مجازی و روابط عمومی و مستندسازی فعالیت خود را در استان آغاز کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه موفقیت در برنامه‌های ستاد اربعین منوط به هم افزایی و همگرایی بین همه اعضای ستاد است، تصریح کرد: شعار امسال فعالیت‌های ستاد اربعین آموزش و پرورش تحت عنوان "کربلا طریق الاقصی" مشخص شده است تا شاهد حرکت همه ارکان آموزش و پرورش به سمت برگزاری باشکوه برنامه‌های اربعینی باشیم.

حبیبی اضافه کرد: در فعالیت‌های ستاد اربعین باید تلاش شود تا دانش آموزان محور این فعالیت‌ها باشند تا بتوان از ظرفیت‌های تربیتی و تبیینی ستاد اربعین برای دانش‌آموزان بهره برد.

نظر شما