شناسهٔ خبر: 67780380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۰ متهم تحت تعقیب در دورود دستگیر شدند

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی دورود گفت: ۱۰ متهم تحت تعقیب در قالب اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ مجتبی نوریان روز دوشنبه اظهار داشت: اجرای طرح امنیت محله محور با رویکرد جلب و دستگیری متهمان تحت تعقیب با تلاش ماموران انتظامی، در شهرستان دورود به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه ۱۰ متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، بیان کرد: جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در نوبت های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

کشف بیش از هزار لیتر سموم کشاورزی قاچاق در الیگودرز

فرمانده انتظامی لرستان نیز گفت: ماموران ایست بازرسی خمه حین کنترل خودروهای عبوری در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

سردار یحیی الهی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور مقدار یک هزار و ۶۸ لیتر سموم دفع آفات کشاورزی خارجی قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال را کشف کردند و در این رابطه یک نفر دستگیر و خودروی مربوطه نیز توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، بیان کرد: مردم باید در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ گزارش نموده و پیشنهادات، انتقادات و تقدیرات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.

نظر شما