شناسهٔ خبر: 67780191 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اتمام روکش آسفالت ۱۲ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان خرمدره

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره گفت: ۱۲ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان خرمدره با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان روکش آسفالت شد.

صاحب‌خبر -

مهدی دهقانی در بازدید از عملیات آسفالت راه‌های روستایی شهرستان خرمدره، اظهار کرد: ۱۲ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در یک ماهه گذشته روکش آسفالت شده است.

وی به اتمام عملیات روکش آسفالت راه‌های روستایی اردجین به طول ۷ کیلومتر، سوکهریز - شویر بطول ۳ کیلومتر و اسلام‌آباد به طول ۲ کیلومتر اشاره کرد و افزود: هدف از اجرای این عملیات افزایش ایمنی تردد، تقلیل میزان خرابی راه، افزایش عمر راه و کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و تسهیل در عبور و مرور کاربران راه است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره در ۳ ماه گذشته لکه‌گیری محورهای مواصلاتی شهرستان خرمدره را با استفاده از ۶۰۰ تن آسفالت گرم یادآور شد و افزود: در مدت یاد شده راهداران ۱۰۰ عدد علائم اخطاری و انتظامی را ر جاده‌های این شهرستان نصب کرده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، دهقان رنگ‌آمیزی ۱۵۰ متر از سرعتکاه‌ها، برچیدن ۵۰ عدد از علائم فرسوده و فاقد کارایی، نظارت بر عملکرد پیمان‌کاران، ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز از قبیل نصب تابلو هشداردهنده و نصب چراغ چشمک‌زن، تنقیه و لایروبی ۱۰ دهانه از پل‌ها با ایجاد دپوی خاکی و مستقر نمودن اکیپ‌های راهداری در محل‌های پر حادثه را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۳ ماهه گذشته برشمرد.

انتهای پیام

نظر شما