شناسهٔ خبر: 67787789 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس بنیاد نهضت:

انقلاب اسلامی تنها راه رسیدن به دوران ظهور است

قم- رییس بنیاد نهضت گفت: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تنها راه رسیدن به دوران ظهور است و امام راحل این مسیر را برای ما هموار کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت‌الاسلام مجتبی عرب شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاحیه دوره اسلام ناب دانشجویی و طلبگی که در دانشگاه قم برگزار شد گفت: حوادث سال ۸۸ برای جریان دانشجویی بسیار قابل تامل بود و بسیج دانشجویی در این برهه به نقش کلیدی خود به درستی عمل کرد.

رییس بنیاد نهضت گفت: باید با اندیشه های امام و رهبری به درستی آشنا شویم و که اندیشه ها امروز خواهان زیادی در دنیا دارد و منشا آنچه در غزه می گذرد نیز هست.

وی ادامه داد: فهم درست مسیر و سیره امام راحل نسخه نجات بخش و شناخت درست آن نیاز ضروری امروز دانشجویان است.

حجت الاسلام عرب بیان کرد: پدیده جنبش دانشجویی می تواند برای جمهوری اسلامی که مهمترین مقدمه ظهور امام زمان (عج) است منشأ برکات بسیاری باشد.

وی افزود: مردم جهان، بزرگترین انقلاب های مردمی را در فرانسه و روسیه به یاد دارند که البته بعد از چند سال همین انقلاب ها به شیوه سلطنت باز می‌گردند که نشان دهنده عقب گرد این انقلاب ها است.

رییس بنیاد نهضت اضافه کرد: امروز برخی ها شرایط ایران را وارانه می فهمند و ما امروز در برهه درخشان تاریخ زندگی می کنیم.

وی بیان کرد: ملت بزرگ ایران در مکتب شاگرد پیامبر اسلام بزرگ شده و انقلاب اسلامی ایران بزرگترین رویداد تاریخ معاصر است.

حجت الاسلام عرب اضافه کرد: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تنها راه رسیدن به دوران ظهور است و امام راحل این مسیر را برای ما هموار کرده است.

وی گفت: امروز حوادث غزه و آمریکا بشارت های روشنی به همراه دارد.

رییس بنیاد نهضت گفت: امروز دوره های اسلام ناب برای برادران و خواهران طلبه و دانشجو و حتی برای دانش آموزی در حال برگزاری است که این امر به واسطه اندیشه نجات بخش امام راحل و مقام معظم رهبری است.

نظر شما