شناسهٔ خبر: 67779306 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

روزانه ۱۳ میلیون لیتر فرآورده نفتی از همدان به نقاط مختلف کشور ارسال می‌شود

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: روزانه بیش از ۱۳ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی از مبدا انبارهای نفت نوشیجان ملایر و ایثارگران همدان بارگیری و به نقاط مختلف غرب و شمال‌غرب کشور ارسال می‌شود.

صاحب‌خبر -

امین روستایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با وجود گرمای بی سابقه در تابستان امسال، سوخت رسانی گسترده و بدون وقفه به بخش‌های مختلف و متنوع مصرف به خصوص نیروگاه‌های تولید برق استان و مناطق غرب و شمال غرب کشور ادامه دارد.

وی افزود: بنابر رسالت سازمانی و فلسفه وجودی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان و ماهیت شغلی سرمایه‌های انسانی شاغل در این مجموعه، کار و فعالیت شدید و بدون وقفه در سکوهای بارگیری بنزین و نفتگاز در انبارهای نفت نوشیجان ملایر و ایثارگران همدان در حال انجام است.

روستایی به نقش بارز شرکت پخش فرآورده های نفتی در تولید پایدار انرژی برق اشاره کرد و افزود: در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین و نفتگاز و مدیریت عرضه و مصرف فرآورده های نفتی، پایش و تامین، روزانه پنج میلیون لیتر سوخت نیروگاه تولید برق شهید مفتح همدان و همچنین ارسال محمولات سوختی معادل همین مقدار به نیروگاه زاگرس کرمانشاه و دیگر نیروگاه‌های کشور از ابتدای تیرماه تاکنون در برنامه سوخت رسانی منطقه همدان قرار دارد و به طور مستمر تأمین سوخت این مراکز حساس را با اولویت در دستور کار داریم.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: فعالیت تمام وقت این مراکز و آماده به کار بودن همه تجهیزات سامانه‌های عملیاتی، ایمنی و آتش نشانی، کنترل کیفیت در کنار روحیه جهانی پرسنل فنی واحدهای مستقر در انبارهای نفت و همکاری با مدیریت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در حال انجام است.

روستایی اظهار کرد: کارکنان زحمتکش انبارهای نفت استان، پا به پای تلاشگران صنعت تولید برق کشور، با همه وجود در شرایط گرمای طاقت فرسای تابستان و حرارت مضاعف زیر سکوهای بارگیری، به صورت تمام وقت در حال انجام خدمت به هموطنان هستند و لحظه‌ای از تلاش بی وقفه و جهادی خود غفلت نمی کنند.

۱۰۵ باب جایگاه عرضه سوخت مایع (بنزین و نفت-گاز) در استان همدان به هموطنان خدمات ارایه می دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما