شناسهٔ خبر: 67778770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قاضی اشنویه‌ای تجهیز کتابخانه مدارس را جایگزین حبس کرد

مهاباد- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: قاضی اشنویه‌ای به جای حبس، یکی از مجرمان دارای شرایط را به تجهیز کتابخانه مدارس مناطق محروم و روستایی این شهرستان محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

ناصر عتباتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با مجازات های جایگزین حبس صادره در اشنویه در راستای خدمات عام المنفعه، ۱۵ مدرسه روستایی و شهری کم برخوردار و محروم این شهرستان مجهز به ۱۵ قفسه کتاب به تعداد یک هزار و ۵۰۰ جلد کتاب کودک و نوجوان با ارزش یک میلیارد ریال شد.

وی با اشاره به صدور احکام جایگزین حبس دیگری توسط قضات اشنویه ای اضافه کرد: احداث دومین خانه بازی و سرگرمی استان از موارد دیگر احکام جایگزین حبس در این شهرستان است.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: این احکام در راستای سیاست های کلان قوه قضائیه مبنی بر احیای حقوق عامه مردم و حبس زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی و توجه به نیازهای مناطق محروم و افزایش سرانه مطالعه بر مدار اجرای حکمرانی مطلوب قضایی و مردم محوری با هدف خدمت به عموم مردم صادر شده است‌.

وی ابراز امیدواری کرد که همین روند در جهت بهبود و توسعه زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی در تعامل با سایر ارگان های خدمت گزار مردم اشنویه ادامه یابد.

شهرستان مرزی اشنویه در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

نظر شما