شناسهٔ خبر: 67778087 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آجر نسوز نما و آجر قزاقی در صنعت ساختمان

اگر نگوییم اولین، کارخانجات امیران بین برترین تولیدکنندگان انواع آجرنما و آجر نسوز در سطح کشور به شمار می‌آید. این شرکت دارای دو کارخانه بسیار بزرگ تولیدی است که محصولات خود را با برند "امیران نما" تولید و به بازار معرفی و عرضه کرده است. تنوع محصولات امیران نما بیش از ۵۰۰ محصول است. امکان تحویل هر کدام از این محصولات به سرتاسر ایران عزیزمان وجود دارد. در زمینه کیفیت محصولات امیران نما هیچ جای شبهه‌ای وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

قیمت آجرنما که در گونه‌ها، ابعاد و اشکال مختلف در آجر گستر امیران تولید می‌شود، بسیار مناسب و متناسب با کیفیت بالای محصولات معین می‌شود. کیفیت تمامی محصولات آجر نما بسیار بالا است. انواع آجر نمای نسوز شامل انگلیسی، شاموتی، سفید و... ، آجر نمای دکوراتیو (آنتیک)، اجر قزاقی، آجر نمای رسی و مدل‌های دیگر آجر نما در مجموعه امیران تولید شده است. البته قیمت این محصولات هم تفاوت دارد که دلیل آن تفاوت نوع خاک و ترکیبات به کار رفته در هر آجر است. قیمت آجر نما هم در بازار متنوع و متغیر است. برخی موضوعات مانند بسته‌بندی یا جدا کردن هم در قیمت آجر نما اثر دارد.

آجر نسوز هم در میان محصولات امیران به صورت بسیار متنوع وجود دارد. این نوع آجر که هم نوع ساختمان آن برای استفاده در نما وجود دارد و هم با تغییراتی در ترکیب آن در صنعت و تولید آجر کوره به کار می‌رود، در مجموعه امیران تولید شده است. انواع آجر نسوز به لحاظ نوع و رنگ با برند امیران تولید شده است. قیمت آجر نسوز نسبت به دیگر انواع آجر بالاتر است. این موضوع توجیهی منطقی و کاملاً بجا دارد. در تولید آجر نسوز از خاک نسوز استفاده می‌کنند. قیمت خاک نسوز و روند تولید آن باعث افزایش قیمت آجر نسوز می‌شود.

آجر نما پر فروش

در بازار ایران آجر نما به صورت کاملاً متعدد و متنوع تولید شده و در بازار وجود دارد. بسته به سلیقه افراد برخی از این مدل‌ها و تنوع طرف‌دار بیشتری دارد. در میان محصولات آجر نما که در صنایع ساختمان به کار رفته، آجر نسوز نما و آجر قزاقی بیشترین کاربرد را دارند.

آجر قزاقی و نمای سنتی

استفاده از آجر قزاقی برای نما یا ساخت ساختمان مربوط به امروز نیست. آجر قزاقی ده‌ها سال است که در ساخت و ساز و قسمت‌های مختلف آن به کار رفته و همچنان این موضوع ادامه دارد. همین قدمت و سابقه باعث شده تا نمایی که با آجر قزاقی ساخته شده، جلوه‌ای قدیمی و سنتی داشته باشد. به همین دلیل است که این نوع آجر را آجر سنتی هم می‌نامند.

آجر نسوز نما و آجر قزاقی در صنعت ساختمان

آجر قزاقی با استفاده از خاک مخصوص و با قالب دستی تولید می‌شود. گونه‌های مختلفی از این آجر در مجموعه کارخانجات امیران تولید می‌شود. ۱۶ شکل مختلف این آجر در مجموعه امیران تولید شده و هر از این اشکال در ابعاد متفاوتی هستند. آجر قزاقی را می‌توانید با صورت نما و در ابعاد مختلف خریداری و اجرا کنید. ابعاد 5*20 سانتی‌متر بیشترین کاربرد را در آجر نما قزاقی دارد. برای اجرای نمای کف می‌توانید آجر قزاقی را در 3 شکل مربع، مستطیل یا 6 ضلعی اجرا کنید. شکل مربع این محصول در اضلاع 10، 15 و 20 سانتی‌متر تولید می‌شود. آجر کف مستطیل شکل قزاقی در ابعاد 10*20 سانت با ضخامت 5 سانتی‌متر در مجموعه امیران وجود دارد. آجر شش ضلعی قزاقی هم شکلی جذاب و نوستالژیک دارد. طول هر ضلع این آجر 10 سانتی‌متر است و می‌توانید آن را به تنهایی یا با ترکیب دیگر آجرهای کف اجرا کنید. آجر قزاقی برای اجرای روی ستون هم به شکل های مختلف وجود دارد. آجر دور ستون، پای ستونو سر ستون اشکال متفاوتی دارند. آجر ال قزاقی هم با دو شکل ساده و لب قاشقی تولید شده که می‌توان برای دور پنجره یا در از آن استفاده کرد. این تنوع به همین جا ختم نمی‌شود؛ آجر قزاقی با هر شکل و ابعادی را می‌توانید در سه رنگ متفاوت زرد، گلبهی و قرمز از امیران تهیه کنید. قیمت آجر قزاقی با برند امیران نسبت به دیگر رقبا بسیار مناسب‌تر است. 

رتبه اول فروش در آجر نسوز نما

گفته شد که یکی از موارد استفاده از آجر نسوز، کاربرد آن در صنایع ساختمان است. آجر نسوز نما، به لحاظ طول عمر و مقاومت، کیفیت بسیار بالایی دارد و بیشترین استفاده را در نمای آجری ساختمان دارد. شاید قیمت آجر نسوز نما از دیگر انواع آجر نما بالاتر باشد؛ اما مقاومت، طول عمر بالا و کیفیت آن این اختلاف را توجیه و خرید آن را منطقی می‌کند. همچنین آجر نسوز به لحاظ تنوع در رنگ و شکل هم سطح بالایی دارد. آجر انگلیسی، آجر شاموتی، آجر مشکی، آجر قهوه‌ای، آجر طوسی و آجر سفید تنوع آجر نسوز نما هستند.

رنگ طوسی به لحاظ اینکه خنثی است و امکان ادغام آن با رنگ‌های مختلف دارد، در صنعت ساختمان کاربرد دارد. نوعی از آجر نسوز نما، آجر طوسی است. البته در تولید این آجر از رنگ استفاده نمی‌شود؛ بلکه نوع خاک و زمان پخت آن این رنگ را ایجاد می‌کند. قیمت آجر مشکی و سفید و رنگ های متنوع هم مانند قیمت آجر نسوز، با توجه به متریال و روش تولید مشخص می‌شود. آجر طوسی نما به‌واسطه رنگ خاص و مدرنی که دارد هم در نمای داخلی آپارتمان و هم در نمای بیرونی قابل استفاده است. در مجموعه بزرگ امیران نما آجر طوسی نما در سه رنگ تولید می‌شود. قیمت آجر طوسی نما با برند امیران که با بالاترین کیفیت به بازار عرضه می‌شود، کاملاً مناسب و معقول است.

جمع‌بندی

اطلاع از گونه‌های مختلف محصولات نما برای ساختمان در اجرای آن بسیار مهم است. آجر نما در حال حاضر بهترین انتخاب برای اجرا در نمای ساختمان است. چه به لحاظ مقاومت و طول عمر و چه از نظر قیمت آجر نما، استفاده از این محصول را کاملاً توجیه و تأیید می‌کند. اگر پروژه‌ی ساختمانی در دست دارید یا قصد تغییری در نمای داخلی یا بیرونی آپارتمان خود را دارید، بهتر است در مورد آجر نما و گونه‌های مختلف آجر نسوز و قیمت آن‌ها اطلاعاتی به دست آورید و آن را با دیگر متریال‌های ساختمانی مقایسه کنید. امیران یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان آجر نما در ایران است که ضمن عرضه تنوع این محصول در بازار ایران، در خصوص صادرات آن به دیگر کشورها هم فعالیت گسترده‌ای دارد.

پایان رپرتاژ آگهی

نظر شما