شناسهٔ خبر: 67776664 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

محصول سفر کارت علی بابا چیست

سفر کارت علی بابا محصول جدیدی است که برای خرید بلیط هواپیما، قطار و یا حتی اتوبوس به شخص دریافت‌کننده این کارت اعطا می‌شود. این شما هستید که این محصول را بسته به نیاز مخاطب تعریف می‌کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از علی بابا، برفرض برای نیروی کار خود خرید بلیط قطار و برای شریکتان خرید بلیط هواپیما را در نظر می‌گیرید. محصول سفر کارت علی بابا نتیجه ایده‌ئالی است که بعد از ارائه شاهد آن خواهید بود. در ادامه در مورد این مزیت مطالبی را با شما در میان می‌گذاریم تا هدفتان برای خرید سفر کارت شفاف‌تر و روشن ‌تر از هر زمان دیگری مشخص شود.

 محصول سفر کارت علی بابا

شاید از خود بپرسید اصلاً هدیه دادن سفر کارت چه مزیت‌های را برای ما به همراه دارد. برای این مهم باید بگویم نوع خدمت‌رسانی که از طریق این کارت هدیه به دست مخاطب شما می‌رسد هدف این محصول را برای شما مشخص می‌کند. با ما همراه باشید تا قدری بیشتر با مزیت‌های سفر کارت آشنایی لازم را پیدا کنید.

عرضه سفر کارت برای همکاران شما

محصول سفر کارت علی بابا چیست

وقتی یک نیروی کاری یک سال برای شما در جهت پیش برد اهدافتان گام برمی‌دارند. باید به جهت رفاهیات سازمانی و برای قدردانی از آن ها پاداش عملکردشان را پرداخت کنید. پس دیگر دوره آن‌که شما با استفاده از یک سررسید یا یک ساعت رومیزی بیاید و این امر را مثل باری بر روی شانه روی زمین بگذارید به سر آمده است. کافی است شما بر اساس علاقه‌مندی نیروی کاری خود بیاید و سفر کارت را عرضه کنید. این‌که پرسنل شما راهی سفر شوند بدون تردید بهترین ایده برای قدرانی از زحمات آن ها خواهد بود. پس برای هدیه نوروز، یلدا، عید فطر، هدیه تولد، ازدواج و یا هر مناسب دیگری به‌سادگی با استفاده از این هدیه سازمانی درخورشان می‌توانید قدردانی لازم را به عمل‌آورید. از سوی دیگر شما با استفاده از سفر کارت می‌توانید کلاس کاری مجموعه خود را هم حفظ کنید.

مشتریان شما باید موردتوجه شما باشند

وقتی یک فرد حسن نیت خود را به مجموعه شما نشان می‌دهد. دیگر زمان است که شما برای او پاداشی را در نظر داشته باشید تا این حسن نیت را مورد قدردانی قرار دهید. به همین دلیل پاداش‌های باشگاه مشتریان بهترین انتخاب است اگر از سفر کارت برای این منظور استفاده کنید. شما می‌توانید هر تعداد سفر کارت که بر اساس نیازتان به آن نیازمند هستید را تهیه کنید. سپس به‌عنوان هدایای مناسبتی و موضوعی، جوایز مسابقات و جشنواره‌ها و ترویج فروش و وفاداری به مشتریان خود با حضور مجدد آن ها به مجموعه هدیه دهید. این امر بدون شک علاقه‌مندی آن ها را به خرید از مجموعه شما چند برابر می‌کند. پس یکی از مهم‌ترین آورده‌های که سفر کارت برای شما به همراه دارد سود بیشتر با خرید بیشتر از سوی مشتریان وفادار شما است.

شرکای تجاری شما نیروی قدرتتان هستند

در نظر داشته باشید وقتی هدایای سازمانی مناسبتی برای تقدیر و تشکر و یا به جهت مسئولیت اجتماعی ایدئال به یک شریک اعطا می‌شود علاقه‌مندی او به این شراکت چندین برابر می‌شود. پس برای توسعه ارتباطات تجاری با شرکا یا حتی رقبای کاری‌تان باید از کارت سفر که محصولی مدرن و متفاوت است یاری بگیرید. به‌عنوان‌مثال قرار است با یک شرکت به‌خصوص برای یک مراوده کاری مهم وارد کار شوید. اینکه شما بیاید با خوراکی و فرش و گلیم از آن ها تقدیر کنید دیگر هدیه درخورشانی محسوب نمی‌شود. شما با پرداخت هزینه اجاره‌بهای یک هتل لوکس دریکی از کشورهای اروپایی به مدت مشخص و خرید بلیط هواپیما و عرضه سفر کارت می‌توانید تیر خلاص را برای ادامه این همکاری به هدف بزنید. بدون تردید اگر این سفر خانوادگی باشد افراد بیشتر به ادامه همکاری با شما ترغیب می‌شوند.

محصول سفر کارت علی بابا چیست

برتری در میان سایر همکاران

اگر می‌خواهید از جهت در میان سایر رقبای کاری خود بدرخشید بدون تردید با استفاده از سفر کارت می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید. وقتی نیروی کاری شما راضی باشند قطعاً بازدهی بیشتری برای سوددهی بالاتر در مجموعه شما در پیش رویتان قرار دارد. از سوی دیگر شما اگر با ارائه هدایای سازمانی متفاوت سبب شوید که متفاوت‌تر دیده شوید این امر سبب پررنگ‌تر شدن شما در میان سایر رقبای کاری می‌شود. پس بدون اینکه نیاز به تبلیغات برای موسسه خود داشته باشید کافی است این برتری را با استفاده از هدایای مناسب برای کادر متخصصی سازمان خود، شرکای کاریتان و رقبایتان در نظر داشته باشید. برای مشتری مدار هم توصیه می‌کنیم از این کارت‌ها برای مشتریان وفادار خود بهره بگیرید.

کلام آخر در مورد کارت هدیه سفر کارت

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید سفر کارت هدیه جدیدی است که به‌تازگی در دنیای مدرن کسب‌وکار واردشده است. اگر از خود بپرسید این محصول چه آورده‌ای را با خود به همراه دارد. در پاسخ به این سؤال باید به شما بگویم که سفر کارت سبب می‌شود تا کسب‌وکار شما متمایزتر از هر زمان دیگری رشد کند و دیده شود. وقتی نیروی کاری شما در پایان کار نتیجه خوبی را از سمت شما با دریافت یک هدیه برای یک مسافرت با خانواده خود را دریافت می‌کند بعد از سفر با بازدهی بیشتر برای ادامه کار با شما اقدام می‌کند. یا اینکه مشتریان وفادار شما برای خرید بیشتر ترغیب می‌شوند و در پایان باید بگویم که رقبای کاری شما این بازدهی بالا را مشاهده می‌کنند و به جهت همکاری با شما ترغیب می‌شوند. میزان اعتباری که برای سفر کارت در نظر می‌گیرد بسته به هر سمت و هر موقعیت شغلی از سوی شما قابل شارژ شدن است.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما