شناسهٔ خبر: 67776512 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی و اقتصادی مازندران اولویت دولت چهاردهم باشد

ساری- ایرنا- فعال رسانه ای و عضو ستاد انتخابات مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب در مازندران گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی و اقتصادی اولویت راهبردی و مهم دولت چهاردهم برای توسعه این خطه از شمال کشور باشد.

صاحب‌خبر -

امیرحسین طاهریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه انتظار می رود استاندار مازندران در دولت چهاردهم از نیروهای جوان، کارشناس، توسعه گرا و دارای روحیات انقلابی باشد، خاطرنشان کرد: سواحل بکر، جنگل و همچنین روستاهای پر ظرفیت این استان طی سالیان گذشته مورد غفلت دولت ها قرار گرفته است، و همچنین سواحل مازندران می تواند زمینه ساز جهش‌ تولید و رونق اقتصادی در استان های شمالی شود.

وی ادامه داد :دولت چهاردهم اگر می خواهد سرمایه اجتماعی کنونی خود را حفظ کند و یا افزایش دهد می بایست به جوانان دهه ۶۰ و ۷۰ بیشتر میدان دهند.

این فعال رسانه ای افزود : جلوگیری از شوک های معیشتی و اصلاح ساختار تامین اجتماعی، توسعه روابط دیپلماتیک جهت توسعه کشور از اولویت های دولت چهاردهم باید باشد.

این کارشناس رسانه بیان کرد: حضور برخی افراد در بدنه ستاد دکتر پزشکیان از سرناچاری بوده است و برخی ها در عرصه سیاست تبدیل به تاکسی برگشتی شده اند ولی کماکان می خواهند دیده شوند.

وی گفت : نمایندگان ادوار بیشترین اثرگذاری و نقش را در مشارکت حداکثری ایفا کردند. حضور نیروهای جوانان در پست های مدیریتی می تواند منجر به امید آفرینی در بین آحاد مختلف مردم و تحقق اصل پاسخگویی در نظام اداری شود.

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی و اقتصادی مازندران اولویت دولت چهاردهم باشد

طاهریان تصریح کرد: پروژه های نیمه کاره استان مازندران که ۲ دهه از عمر آن می گذرد نیازمند توجه ویژه دولت و مجلس است و می بایست ردیف بودجه اختصاصی برای آن درنظر گرفته شود. زیرساخت های جاده ای استان مازندران نام بین المللی را یدک می کشد اما بودجه استانی می گیرد.

او توضیح داد: بی توجهی به اهالی رسانه و مطبوعات منجر به متزلزل شدن جایگاه هر استانداری می شود و تصویب نظام صنفی رسانه ای مطالبه جدی اهالی رسانه از دولت چهاردهم است هرچند معیشت رسانه ها شرایط مطلوبی ندارد و رسانه ها روزبه روز فقیرتر می شوند.

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی و اقتصادی مازندران اولویت دولت چهاردهم باشد

وی ادامه داد: کشاورزی مازندران نیازمند توجه ویژه و میدانی است با شعار و سخنرانی حل نمی شود و احداث صنایع تبدیلی می تواند موتور محرکه اقتصاد و صنعت استان را روشن کند و آمار بیکاری را در استان کاهش دهد.

وی گفت: فرماندار زن در دولت چهاردهم در مجموعه مدیریتی استان مازندران می بایست محقق شود لذا انتخاب معاون زن در برخی استانداری ها در دولت سیزدهم اجرایی نشد و از استاندار آینده انتظار می رود انتصاب معاون زن را در دستور کار قرار دهد.

طاهریان ادامه داد: جوانان گام دوم انقلاب به ویژه فعالین ستاد دکتر پزشکیان البته به شرط شایستگی باید در انتصابات دولت چهاردهم سهم پررنگی داشته باشند چرا که اگر قرار باشد انتصابات دولت چهاردهم صرفا از میان مدیران پابه سن گذاشته باشد تنها منجر به خوشحالی منتقدین دکتر پزشکیان می شود.

نظر شما