شناسهٔ خبر: 67775843 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سعید راد درگذشت

سعید راد، بازیگر سینمای کشورمان پس از تحمل یک دوره بیماری، دقایقی قبل درگذشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سعید راد که از اواخر سال گذشته، اخبار نگران‌کننده‌ای راجع به سلامتی وی منتشر شده بود، دقایقی قبل درگذشت.

شهریورماه سال گذشته سعید راد در منزل و به‌دنبال یک زمین خوردگی، دچار مصدومیت شد و پس از مراجعه به بیمارستان، مورد عمل جراحی قرار گرفت و بعد از یک ماه توانست با واکر راه برود. به گفته نگاه راد (فرزند سعید راد)، این بازیگر پس از عمل جراحی به دلیل عوارض عدم قرارگیری مناسب پروتز در کمر با مشکلات دیگری مواجه شد که در پی آن عمل جراحی مجدد صورت گرفت اما هیچ‌گاه امکان راه رفتن مجدد برای او فراهم نشد.

سعید راد در ماه‌های اخیر تحت درمان قرار داشت که متأسفانه روند درمان برای رفع مشکلات پیش‌آمده به خوبی پیش نرفت و این بازیگر دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت.

«فاتحین صحرا» ساخته محمد زرین‌دست و «خداحافظ رفیق» به کارگردانی امیر نادری از اولین آثار سینمایی است که سعید راد در آن ایفای نقش کرده است و از جمله آثار مطرحی که این بازیگر در آن‌ها ایفای نقش کرده است می‌توان به فیلم‌های «کافر» ساخته فریدون گله، «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی،‌ «تنگنا» ساخته امیر نادری، «سفر سنگ» ساخته مسعود کیمیایی، «عقاب‌ها» ساخته ساموئل خاچیکیان، «دوئل» ساخته احمدرضا درویش و «چ» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا اشاره کرد. این بازیگر همچنین در سریال‌های «در چشم باد»،‌ «سرزمین مادری»، «ترور خاموش» و «گیلدخت» نیز ایفای نقش کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما