شناسهٔ خبر: 67774293 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

۳ دانشگاه برتر مدیریت در سنگاپور

فاطمه حسین‌پور

سنگاپور با پیدا کردن شهرت و میراث جهانی قوی در آموزش، به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل ان‌دی‌تی‌وی، دولت سنگاپور با برنامه‌ریزی‌های قوی و سرمایه گذاری در آموزش، دانشگاه‌های خود را به یک قطب آموزشی برتر در آسیا و جهان تبدیل کرده است. به نحوی‌که طی سال‌های اخیر، همواره سنگاپور در میان دانشگاه‌های برتر جهان نماینده دارد. 

دانشگاه‌های این کشور در رشته مدیریت عملکردی قوی دارند. سه دانشگاه برتر این کشور در رشته مدیریت در سال ۲۰۲۴ میلادی به شرح ذیل است: 

۱- دانشگاه ملی سنگاپور: 

دانشگاه ملی سنگاپور یک دانشگاه ملی تحقیقاتی در سنگاپور است. این دانشگاه به طور رسمی در سال ۱۹۸۰ پس از ادغام دانشگاه سنگاپور و دانشگاه نانیانگ تأسیس شد. این دانشگاه برنامه های تحصیلی را در شاخه های مختلف در هر دو سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد، از جمله حقوق، هنر و علوم اجتماعی، مهندسی، تجارت، علوم، پزشکی و دندانپزشکی، طراحی و محیط زیست، محاسبات و موسیقی ارائه می دهد و بر اساس رتبه بندی QS یک دانشگاه پیشرو است.

۳ دانشگاه برتر مدیریت در سنگاپور

۲- دانشگاه صنعتی نانیانگ :

نانیانگ، یک دانشگاه دولتی تحقیقاتی است. حدود ۳۵هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مختلف مانند مهندسی، بازرگانی، علوم، پزشکی، علوم انسانی، هنر، علوم اجتماعی و کالج های تحصیلات تکمیلی مشغول تحصیل هستند. 

۳ دانشگاه برتر مدیریت در سنگاپور

۳- دانشگاه مدیریت سنگاپور: 

این دانشگاه که با نام SMU نیز شناخته می شود، یک دانشگاه دولتی در سنگاپور است. این دانشگاه در سال ۲۰۰۰ میلادی تاسیس شد. SMU حدود ۱۰هزار دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد را ثبت نام می کند و برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته های مختلف مانند مدیریت بازرگانی، تحلیل تجاری، اقتصاد، خدمات مالی، مدیریت سیستم های اطلاعاتی، حقوق، حسابداری و علوم اجتماعی ارائه می دهد. 

۳ دانشگاه برتر مدیریت در سنگاپور

انتهای پیام 

نظر شما