شناسهٔ خبر: 68344432 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

دستگیری زورگیر سابقه‌دار در تهران

اقتصاد نیوز: زورگیر سابقه‌دار در محله غیاثی دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ رسول بهرامی، سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت، در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال وقوع یک فقره زورگیری به وسیله سلاح سرد، شناسایی و دستگیری متهم در دستورکار تیم عملیاتی کلانتری ۱۱۴ غیاثی قرار گرفت که درپی آن با اعزام تیم عملیات کلانتری به محل وقوع حادثه و انجام بررسی‌های میدانی مشخصات ظاهری متهم شناسایی شده و در اختیار واحدهای گشت قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز ماموران در حین اجرای طرح مبارزه با قاپ زنی و زورگیری در سطح حوزه استحفاظی، متهم را در پارک بی سیم مشاهده کرده و در یک عملیات پلیسی او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین این فرد تحت بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک قبضه سلاح سرد و یک عدد اسپری اشک آور نیز از متهم کشف و ضبط شد. 

بهرامی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: در جریان بازجویی‌های انجام شده متهم به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری با استفاده از سلاح سرد و تهدید و سرقت تلفن همراه، ساعت هوشمند و طلا از چندین نفر از شهروندان در همین محدوده  اعتراف کرد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی ارجاع شد و شناسایی دیگر مالباختگان نیز همچنان ادامه دارد. 

برچسب‌ها:

نظر شما