شناسهٔ خبر: 67769037 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گودرزی با قراردادی سه ساله در اصفهان؛

رونمایی سپاهان از جانشین زکی‌پور (عکس)

مدافع جوان چپ فصل گذشته شمس آذر با عقد قراردادی سه ساله به عضویت سپاهان درآمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش ‌سه"، باشگاه سپاهان در حالی خبر جذب حسین گودرزی را درنهایت به صورت رسمی انتشار داد که از زمان آغاز نقل و انتقالات تابستانی زمزمه‌هایی مبنی بر اضافه شدن این بازیکن به جمع نفرات در دسترس ژوزه مورایس وجود داشت که عدم توافق میان مدیران دو باشگاه قزوینی و اصفهانی رونمایی و معرفی این بازیکن اهل بروجرد را به تعویق می‌انداخت.

روز گذشته اما درنهایت مشکلات میان مدیران دو باشگاه سپاهان و شمس آذر تمام شد و انتظار حسین گودرزی برای پیوستن به مورایس و شاگردانش که این روزها در اردوی ترکیه حضور دارند، به پایان رسید و امروز هم به صورت رسمی باشگاه سپاهان از جذب این مدافع چپ جوان و 23 ساله با عقد قراردادی 3 ساله خبر داد.

2056580

سپاهان پیش از این با محمدمهدی محبی، مهدی لیموچی، صالح حردانی، جواد آقایی‌پور و امین حزباوی به توافق رسیده بود و حسین گودرزی ششمین خرید طلایی پوشان به شمار می‌رود که به عنوان جانشین میلاد زکی‌پور خریداری شده که پس از دو فصل حضور موفق در سپاهان ترجیح داد با پایان قرارداد به استقلال برود.

البته این پایان خریدهای سپاهان نخواهد بود و به زودی آنها از جذب وحدت حنانوف هم رونمایی خواهند کرد تا آخرین خرید لیگ برتری آنها نیز انجام شده باشد و خریدهای دیگر مورایس خارجی خواهند بود.

گفتنی است گودرزی فصل گذشته در ۳۰ بازی برای شمس‌آذر موفق به زدن ۴ گل و ارسال ۳ پاس شده بود. گودرزی که سابقه بازی در تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپس شمس آذر و همچنین امید ایران را دارد و در یکی از اردوی فروردین ماه تیم ملی نیز حضور داشته امیدوار است بتواند به آمار خوب فصل گذشته خود در سپاهان نیز ادامه بدهد. او همچنین قابلیت بازی در پست‌های هافبک چپ و دفاع وسط را هم دارد که می‌تواند حضورش برای مورایس بسیار راهگشا باشد.

نظر شما