شناسهٔ خبر: 67754747 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رونمایی از 2 خرید نهایی و پایان؛

تمام شد: سپاهان 7 ستاره داخلی خرید!

باشگاه سپاهان با جذب دو بازیکن لیگ برتری به خریدهای داخلی خود در بازار تابستانی پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان به دلیل در پیش بودن مسابقه حساس پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا مقابل شباب الاهلی امارات و حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر و دفاع از عنوان قهرمانی جام حذفی، فعالیت قابل توجهی در نقل و انتقالات تابستانی داشت تا بتواند بهترین مهره‌ها را به خدمت بگیرد و کیفیت بهتری نسبت به سالیان اخیر به نمایش بگذارد که هفت سهمیه خود را تکمیل کرد.

باشگاه سپاهان که پیش از این با مذاکرات مستمر و فعالیت زیاد در نقل و انتقالات توانسته بود مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی، جواد آقایی‌پور و صالح حردانی را به‌عنوان بازیکنان لیگ برتری به خدمت بگیرد و محمدامین حزباوی را از السد جذب کند، دو بازیکن دیگر که در فصل اخیر در پرسپولیس و شمس‌آذر عضویت داشتند را هم به تیمش اضافه کرد.

2055868

با توجه به قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال ایران که خرید لژیونرهای ایرانی جزء سهمیه داخلی محسوب می‌شود، سپاهان پیش از این 5 سهمیه از 7 خرید داخلی خود را انجام داده بود که روز شنبه نیز دو مهره جدید دیگرش را نهایی کرد.

باشگاه سپاهان که در تلاش برای تقویت خط دفاعی خود بود و تمرکز زیادی روی جذب یک مدافع چپ گذاشته بود، دو خرید نهایی لیگ برتری‌اش را در عقب زمین انجام داد و توانست وحدت هنانوف، بازیکن تاجیک پرسپولیس و حسین گودرزی، بازیکن جوان شمس‌آذر قزوین را به خدمت بگیرد.

وحدت هنانوف که طی سه فصل اخیر لیگ برتر برای پرسپولیس به میدان رفته و دو قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و سوپر جام را به دست آورده و توانایی بازی در پست‌های دفاع میانی، دفاع راست و هافبک دفاعی را دارد، خرید غیرمنتظره سپاهان بود که قراردادش با این باشگاه را رسمی کرد.

2017895

حسین گودرزی، مدافع چپ آینده‌دار شمس‌آذر قزوین نیز که مدت‌ها مورد توجه سپاهان قرار داشت و پیش‌تر هم در لیست خرید استقلال بود، پس از مذاکرات طولانی‌مدت، به جمع شاگردان ژوزه مورایس اضافه شد تا هفت خرید لیگ برتری سپاهان تکمیل شود.

سپاهان با جذب لیموچی، محبی، حردانی، آقایی‌پور، حزباوی، هنانوف و گودرزی، از 7 سهمیه لیگ برتری خود استفاده کرد و بنابر گفته مدیرعامل این باشگاه، حالا تمرکزش را روی جذب مهره‌های خارجی با کیفیت می‌گذارد تا پرقدرت‌تر شود.

2055785

نظر شما