شناسهٔ خبر: 67767580 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همراه با المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

کیانی: برای طلا به پاریس می‌روم/ برای خوشحالی مردم در المپیک می‎‌جنگم

تهران- ایرنا- بانوی تکواندوکار کشورمان وعده داد که برای کسب مدال طلا در المپیک روی شیاپ‌چانگ می‌رود.

صاحب‌خبر -

ناهید کیانی، بانوی تکواندوکار المپیکی کشورمان در گفت‌وگو با ایرنا در حاشیه مراسم بدرقه المپیکی‌های استان تهران، بیان کرد: چندین ماه است که پس از مسابقات قهرمانی آسیا برای حضور در المپیک در اردو هستیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. آمادگی‌مان هر روز بیشتر می‌شود تا در روز المپیک به صدرصد آمادگی برسیم.

وی درباره حریفانش در المپیک، اظهار داشت: المپیک جای پیش‌بینی نیست و ممکن است یک ورزشکار با عملکردش همه را شگفت‌زده کند. با اکثر حریفانم بازی کرده‌ام و آنها را شکست داده‌ام و به همین خاطر بدون نگرانی را مسابقات می‌شوم تا به مدال طلا برسم.

کیانی درباره حمایت‌های صورت گرفته از ورزشکاران المپیکی، تصریح کرد: نسبت به دوره‌های قبل حمایت‌ها بیشتر شده و جا دارد با توجه به شرایط تمرینی ورزشکاران، این حمایت‌ها بیشتر هم شود.

تکواندوکار وزن منهای ۵۳ کیلوگرم کشورمان، درباره اینکه پاداش‌ها چقدر عملکرد او در المپیک تاثیر دارد، یادآور شد: به خوشحالی مردم فکر می‌کنیم اما مسئله مالی هم برای ما مهم است. اولویت اصلی ما مالی نیست.بیشتر از بالا رفتن پرچم از خوشحالی مردم خوشحال می‌شوم، چون همیشه برای مردم جنگیده‌ام و خوشحالی آنها یک مدال جداگانه برای من است.

وی درباره اینکه آیا کمبودی در مسیر آماده‌سازی المپیک داشته‌اید، هم گفت: فدراسیون تکواندو شرایط را برای مدال‌آوری ما در المپیک فراهم کرده و از آنها تشکر می‌کنم.

نظر شما